Като водеща компания на пазара в Англия, Русия, България и редица други държави в Европа, General Motors направи една от най-силните си изяви по време на автосалона в Лондон, който отваря врати за публика днес, съобщава speed-press.bg.
По време на пресконференцията си на изложението ръководителите на компанията обявиха плановете си за развитие в Европа, новите модели и технологии, които ще бъдат въведени на пазара. В Англия, Русия и България GM има пазарен дял между 11 и 12% и държи лидерството на пазара.
Голямата новина е, че Chevrolet и Opel ще предложат водородни модели на българския пазар в най-скоро време.
От 2011 година Chevrolet ще предложи у нас модела Volt като сериен автомобил, задвижван с водород от система горивни клетки.
Година по-късно на пазара ще излезе Opel Flextreme - отново автомобил с Fuel Cell технология.
Това ще са първите водородни автомобили на българския пазар
От Chevrolet съобщиха, че разработват цяло портфолио от 4х4 автомобили.
Не един, а цели четири всъдехода се подготвят за производство, някои от които специално разработени за Източна Европа, където компанията се радва на изключителна популярност.
Същевременно другата популярна марка на GM в Европа - Opel, ще обнови изцяло гамата си до две години.
В Лондон дебютира дългоочакваният Insignia, който заменя Vectra.
Автомобилът бе представен във версиите седан и хечбек, а на автосалона в Париж през есента ще дебютира и комбито Insignia Caravan.
Сензационно от компанията съобщиха, че през 2009 г. на пазара ще излезе и вариант с две врати Insignia Coupe, подобен на изключителния прототип Opel GTC.
Следващата стъпка от Opel ще е представянето на новото поколение Astra в края на следващата година, при което цялата гама на компанията вече ще е обновена от ново поколение автомобили.
gg_
на 25.07.2008 в 13:49:34 #7че метана гори като бензина ква е разликата? дали ще е метан или октан, разликата е само в скоростта на горене и разтягане, освен това също е петролен продукт
kalima
на 23.07.2008 в 18:11:31 #6Абе момчета, не разбирам шегувате ли се с въпросите "Не е ли по добре на метан"? Разбира се че НЕ Е по-добре на метан. Не знам точно колко струва преход от 100 км. на метан на един нормален автомобил (примерно 2000 куб. 150 коня), ама с горивни клиетки по груби сметки, 100 км. ще се изминават на цена от около 35-55стотинки. Повтарям СТОТИНКИ! И за разлика от метана - тенденцията тук е тази цена да пада.
Ignis Sanat
на 23.07.2008 в 14:12:27 #5v bg metana e novata gas, i toi shte umre
sorry za latinicata imam problem s vashiq sait (ne me kefi

Само Левски
на 23.07.2008 в 14:08:58 #4До 2011 -2012 год. ние какво да правим.Сега има модели на МЕТАН.Там е бъдещето за България.В бедни държави като нашата трябва да вземем пример от Армения там 100% от автомобилите са на Метан, заради конфликта с Азърбайджан и скъпия нефт.ПОНЕ 5 ПЪТИ ПО ЕВТИН Е ПРЕВОЗА С АВТОМОБИЛИ НА МЕТАН.
BODETS
на 23.07.2008 в 14:07:47 #3Най-добре би било да преминат на ПЕЩЕРСКА ГРОЗДОВА!
Adolf
на 23.07.2008 в 13:32:45 #2Да се надяваме ,че към 2012-2016г. Европа ше "премине" на водородно гориво. Така не само ,че ще се намали зависимостта от черното злато ,но и големия бр.вредни емисии В светлото бъдеще се надявам и ТЕЦ-овете да заменят твърдите горива с водород
*1912*
на 23.07.2008 в 13:05:49 #1Не е ли по-добре на метан