След световната премиера на изцяло новото поколение на Seat Ibiza на 2 април тази година във фирмения комплекс на испанската компания в Марторел, марката стартира специална европейска обиколка за популяризирането на новия си автомобил, предаде auto-press.net.
За целта, Seat създаде три специални платформи, които ще бъдат основните атракции в 40 дневното европейско Ibiza турне.
Съоръженията са със стъклени страни, ефектно осветление и камери, насочени към интериора.
По време на обиколката ще бъдат посетени 17 големи европейски града, а общата дължина, която се очаква да бъде покрита е над 50 000 километра.
В графика на Seat са включени градове като Барселона, Мадрид, Лисабон, Лондон, Париж, Женева, Берлин, Краков, Амстердам, Копенхаген и Рим.
Кавалкадата на Seat ще премине през населените места в най- натовареното време от денонощието, като по- този начин повече хора ще могат да се запознаят с новата Ibiza.