На 7 май 2008 започна „Месец на разумното шофиране" в рамките на кампанията „Обади се, като стигнеш!" на бензиностанции ЕКО.
Инициативата е насочена към младите шофьори, и по-специално към абитуриентите, и се организира съвместно с "Дарик радио", Столична община, КАТ и компанията You Drink We Drive.
Тя стартира с медийна кампания "Випуск 2008, oбади се, като стигнеш", която включва аудио клипове, публикация на специално създадената визия в печатни медии и банери със символа на кампанията, разположени на едни от най-оживените кръстовища в столицата.
През целия месец на разумното шофиране, който продължава до края на май, основни теми на дискусии по "Дарик радио" ще бъдат безопасността на движението и разумното поведение на пътя, като акцентът ще пада върху младите шофьори.
Специално за „Месеца на разумното шофиране" компанията за транспортни услуги „You Drink, We drive" ще предостави отстъпка в размер от 10% на своите клиенти.
Личното послание към младите шофьори е да са разумни на пътя и да шофират с повече внимание, предпазливост и лична отговорност.
Съветът към абитуриентите, които празнуват именно през месец май, е да не развалят празника си с безразсъдни постъпки и да не сядат зад волана след консумация на алкохол.
Продължават и активациите в най-популярните софийски клубове, партньори на кампанията „Обади се, като стигнеш!".
Досега над 1000 посетители на избраните заведения получиха безплатни тестове алкохол-контрол.
Източник: speed-press.com
Sonic
на 08.05.2008 в 14:56:27 #2баси булл шитите ... Тази кампания ще погълне 2 пъти повече пари отколкото да се сложат камери на всички ключови кръстовища и да започне клането на подли и нагли шофъорчета !
винету
на 08.05.2008 в 14:01:45 #1Ако престанат с кретенските ПР канпании и харченета на държавни пари на приятелски медии,а започнат да работят може и да има по-безопасни пътища.