На 7 май 2008 започна „Месец на разумното шофиране" в рамките на кампанията „Обади се, като стигнеш!" на бензиностанции ЕКО.

Инициативата е насочена към младите шофьори, и по-специално към абитуриентите, и се организира съвместно с "Дарик радио", Столична община, КАТ и компанията You Drink We Drive.

Тя стартира с медийна кампания "Випуск 2008, oбади се, като стигнеш", която включва аудио клипове, публикация на специално създадената визия в печатни медии и банери със символа на кампанията, разположени на едни от най-оживените кръстовища в столицата.

През целия месец на разумното шофиране, който продължава до края на май, основни теми на дискусии по "Дарик радио" ще бъдат безопасността на движението и разумното поведение на пътя, като акцентът ще пада върху младите шофьори.

Специално за „Месеца на разумното шофиране" компанията за транспортни услуги „You Drink, We drive" ще предостави отстъпка в размер от 10% на своите клиенти.
Личното послание към младите шофьори е да са разумни на пътя и да шофират с повече внимание, предпазливост и лична отговорност.

Съветът към абитуриентите, които празнуват именно през месец май, е да не развалят празника си с безразсъдни постъпки и да не сядат зад волана след консумация на алкохол.

Продължават и активациите в най-популярните софийски клубове, партньори на кампанията „Обади се, като стигнеш!".

Досега над 1000 посетители на избраните заведения получиха безплатни тестове алкохол-контрол.

Източник: speed-press.com