Едва 17 % от работещите българи са на мнение, че са по-добре информирани за състоянието на своята фирма или организация след настъпването на световната икономическа криза в сравнение с периода преди това.
Данните са от представително проучване на Apeiron Research, проведено през май 2009 г. сред работещи българи. То има за цел да установи връзката между степента на засегнатост на компаниите от икономическата криза и промяната във вътрешните комуникации.
Анализът на резултатите показва, че по-голямата част от компаниите не са планирали или реализирали ефективно мерки за повишаване на осведомеността на служителите си предвид променената икономическа ситуация.
Според данните 70% от запитаните (тоест, двама от всеки трима от работещите българи) изобщо няма промяна в стила на комуникиране или информацията, която получават за компанията си.
Сред различните типове заети най-висока степен на информираност по отношение на курса, целите и състоянието на своята фирма показват самонаетите българи и хората със свободни професии.
Делът на добре информираните сред тях е трима от всеки четири участвали в изследването. Аналогична е ситуацията и при хората на отговорна позиция в една компания. Най-слабо ниво на информираност показват заетите с ръчен/физически труд, както и хората с ниско образование и под средния личен доход.
За сравнение, преди началото на финансовата криза по-голяма част от анкетираните (41%) са смятали себе си за добре запознати с политиката и статута на своята компания. Около една трета или 29 процента са били служителите с ниско ниво на информираност.
Изводите от проведения анализ се отнасят предимно за големите компании - с над 250 души служители.
Uau
на 20.07.2009 в 00:12:35 #3И мнооо да ми плащат я па ке се влачим.
седесар
на 19.07.2009 в 17:10:09 #2Vunderkid | 19.07.2009 16:04 Ти Иван Славков ли си ?
Vunderkid
на 19.07.2009 в 17:04:27 #1Те ме лъжат, че ми плащат, па я ги лъжем че им работим.