В стремежа си максимално да подкрепи своите клиенти със затруднения в настоящата ситуация, Банка ДСК предоставя безлихвени потребителски кредити за физически лица по Програма за гарантиране на безлихвени кредити в защита на хора, лишени от възможността да полагат труд поради ситуацията, предизвикана от COVID-19, на база сключено споразумение с Българска банка за развитие.

Програмата цели да подпомогне засегнатите от икономическите последствия от COVID-19 физически лица, които имат трудов договор или са самоосигуряващи се лица и отговарят на определени условия, посочени в специално създадената секция на уеб сайта на Банка ДСК "Информация за действията на Банка ДСК по отношение на коронавирус".

За отпускане на безлихвени кредити до 4 500 лева, с възможност за гратисен период от 6 до 24 месеца, максимален срок за погасяване до 5 години и с 0% лихвен процент, в Банка ДСК могат да кандидатстват физически лица - настоящи или нови клиенти на финансовата институция.

Не се изисква обезпечение и не се дължат такси или комисиони във връзка с отпускането на кредита.

По програмата може да се кандидатства до 31 декември 2020 г.

С цел да осигури стабилност, спокойствие и сигурност на своите клиенти, Банка ДСК предлага и друг механизъм за справяне със затруднения - облекчаващи мерки за отсрочване на задълженията по кредити.

Клиентите на най-голямата банка в България, които са засегнати от пандемията или от ограниченията, въведени със Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, и искат да се възползват от облекчаващи условия по своите задължения, е необходимо не по-късно от 22 юни 2020 г., да попълнят "Искане за отсрочване на погасителни вноски" в своя профил в електронното си банкиране "ДСК Директ" или чрез електронна форма, публикувана в специализираната секция на уебсайта на банката "Информация за действията на Банка ДСК по отношение на коронавирус".

В случай, че имат нужда от допълнителна информация, засегнатите граждани от икономическите последствия, поради COVID-19, могат да се свържат с експертите на финансовата институция на телефони *2375 / 0700 10 375 или чрез имейл на call_center@dskbank.bg, както и да се срещнат директно с тях във всеки един клон на банката.