Компанията LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy, която обединява някои от най-емблематичните луксозни марки, и Авенди - част от ВМ Финанс Груп, подновиха споразумението си за сътрудничество за следващите 5 години.

По този начин Авенди продължава успешната си работа по маркетинга и дистрибуцията на марките от портфолиото на LVMH.

Компанията осигурява присъствието на българския пазар на брандовете на LVMH - шампанските Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Ruinart, Moët & Chandon, Krug, La Grand Dame; коняк Hennessy; водката Belvedere; уиски брандовете Glenmorangie и Ardbeg; и вината от известните изби Cloudy Bay и Terrazas.

Към портфолиото отскоро се добавя и новият продукт на Moët Hennessy - Chandon Garden Spritz - комбинация от пенливо вино с битер ликьор от свежи портокали.

Партньорството между двете компании започва преди две десетилетия с вноса на българския пазар на Dom Pérignon и Moët & Chandon.

Бранд мениджърът за Moët Hennessy в Авенди - Лила Павлова, посочва, че екипът на Авенди развива марките от портфолио Moët Hennessy според световните насоки и глобални препоръки, но и според нуждите на българския пазар. По нейни думи грижата за марките на Moët Hennessy включва не само опазването на доброто име на брандовете, но и развиването им на местния пазар по най-подходящия за културата и средата начин.

Това е и причината в момента екипът на Авенди да работи по създаването на нов тренд в консумацията на шампанско - целта е да се разшири теренът на категорията не само до нощните заведения, където тя традиционно присъства, но и в ресторантите. Идеята е в България да се изгради културата на "шампанско на чаша", както често напитката се предлага в редица европейски държави.

Изборът на нова посока на комуникация е друг иновативен подход към представянето на питие, обичайно предпочитано от потребителите у нас, каквото е уискито. Glenmorangie - брандът под шапката на Moët Hennessy, измества фокуса към преживяването и към желанието на потребителя да опита нещо, в което се призпознава.

В категория "коняк" Авенди също обръща представите, че коняк се пие единствено в зимните месеци по празниците. Това показват и числата - около 30% от годишните продажби на Hennessy се реализират в периода ноември-декември. По тази причина Авенди и Moët Hennessy си поставят амбициозната цел до 5 години марката Hennessy да излезе извън ограниченията на категорията коняк. Промяната, започнала с поредицата събития "Oh So classic cocktails", продължава и през 2021 г., когато конякът ще излезе от стереотипите, за да се наложи като питие, достойно за наслада през цялата година.

Авенди дава възможност на все повече хора да се докоснат до марките й през електронната търговия и различни off-trade активности. Това прави брандовете много по-разпознаваеми сред нова публика и дава нови възможности за развитие, както за Авенди, така и за партньора им Moët Hennessy.

Лила Павлова е убедена, че именно благодарение на успешните кампании на Авенди марките на Moët Hennessy се позиционират по най-добрия начин. Това се потвърждава и от добрите резултати, отбелязвани от компанията.

Бранд мениджърът изтъква, че в края на 2020 г. Moët Hennessy са обявили България за един от няколкото тестови пазара в Европа за новата марка в портфолиото си - Chandon Garden Spritz.

От Авенди са категорични, че в основата на успешното партньорство стоят резултатите, тъй като именно те гарантират стабилността и бизнес смисъла.

Според компанията тъкмо такова е партньорството им със световния лидер в производството на висококачествени напитки Moët Hennessy. Подписвайки нов 5-годишен договор за сътрудничество, двете компании оценяват високо взаимната си работа и затвърждават желанието си да продължат да работят като екип за утвърждаването на брандовете от портфолиото на Moët Hennessy.