Заработва денонощен „горещ" телефон 02/ 843 53 56 за сигнали и жалби на гражданите за въпроси, свързани с електроразпределителните, топлофикационните и ВиК дружествата. Това съобщават от движение ДНЕС, които са инициатор на телефонната линия.
Тя ще е в помощ на всички потребители, които се съмняват, че сметката им е надписана, че дължимите суми са нереални и които имат въпроси, свързани с фактурите си.
Приемните в цялата страна от днес отварят вратите си за безплатни консултации.
Доброволците-юристи на „ДНЕС" ще са на разположение на гражданите през целия ден, включително в събота и неделя. Адресите и телефоните на приемните във всеки град може да намерите тук.
SSL
на 13.02.2013 в 19:05:07 #2Какво има за консултиране не разбирам. Психоатри ли ще пуснат да успокояват хората и да им обясняват, че всичко е розово. Пак ли си измиват ръцете. Възможности за оплакване има достатъчно, ама НЕ ДЕЙСТВАТ! Ето затова са хората по улиците!
мeшyгa
на 13.02.2013 в 13:58:19 #1Сапунисване на матряла
Матряле прост, сметките ги объркахте 2001... Оправяне няма, мама ви проста 