Димитър Маджаров завършва Висшия институт по хранително-вкусова промишленост в гр. Пловдив, специалност инженер-технолог. Заема различни отговорни позиции преди да се завърне с жена си Юлия Маджарова в Града на тепетата, за да създадат заедно фирмата "Димитър Маджаров-2" през 1991 г. Те започват с търговия с хранителни стоки. Отнема им три години да опознаят нуждите на клиентите преди да се решат на по-голяма стъпка - собствено месно производство. Стартират с колбаси, кренвирши и наденици.

Малко по-късно правят още една амбициозна стъпка, а именно производството на кашкавал и сирене. Успехът не закъснява - фирмата получава първия си медал за качество, от "Месомания" през 2002 г. Името "Димитър Маджаров" се превръща в еталон за качество и иновативна производствена технология. Тридесет години по-късно продуктите на компанията с автентичен български вкус присъстват на всяка трапеза. Един от професионалистите, отговорни за добрия имидж на марката, е дъщерята на създателя й - Станислава.

"Виновниците" за успеха

Хората в сянка, които допринасят неимоверно за успеха на компанията "Димитър Маджаров-2", са двете жени в живота на основателя на компанията - неговата съпруга и дъщеря. Юлия, съпругата на бизнесмена, е инженер-технолог. Тя е човекът, който се занимава с млекопроизводствената дейност. Тя работи по млечните продукти на фирмата с мисъл за тях като "продукти на бъдещето".

Юлия споделя с разбиране какви са нуждите на съвременните потребители - качество, разнообразие и удобство: "Днешният консуматор търси разнообразие, по-голям асортимент с по-малък грамаж и в по-малки опаковки. "Работим по отрасловите норми, технологии и български държавен стандарт, валидни от 90-те години на миналия век", разказва Юлия Маджарова. "Продуктите трябва да са истински, вкусът да е традиционно-автентичен... Вашето мляко е като от преди години... Харесваме вкуса на вашето сирене и кашкавал, защото са традиционни." За нас тези думи са най-голямата отплата", заключава Юлия Маджарова.

Човекът пък, който стои зад маркетинга, разпространението и износа на продукцията на фирмата, е дъщерята на Димитър Маджаров - Станислава. Присъединява се към компанията през 2005 г. в търговския отдел. Дъщерята на Маджаров е второ поколение мениджър, а в момента заема позицията заместник-управител на фирмата. Тя е един от главните "виновници" за това техните продукти да са едни от най-популярните и обичаните от българите на пазара - както у нас, така и в чужбина.

Извън работата си дъщерята на основателя на компанията е скромен, обикновен човек. В работата си тя следва една амбициозна цел - продуктите на компанията да бъдат интересни за потребителите още 30 години с иновации, удобство и качество.

За важните решения и постиженията на марката "Маджаров"

Според една легенда успехът е за смелите. Семейство Маджарови показват, че това може да бъде и самата истина. През годините те поемат различни рискове и амбициозни стъпки, но с упоритост и отдаденост успехът сякаш ги чака зад ъгъла всеки път. Първата важна крачка, която семейството прави, е решението за собствено производство на колбаси през 1994 г. Втората - през 1998 г., собствено производство на сирене и кашкавал. Третата - идеята за износ - се увенчава с успех още през 2001 г., когато създават търговски канал към Австралия, Нова Зеландия и Ливан за своите млечни продукти. Важен момент в историята на компанията е и присъединяването на дъщерята на основателя към фирмата, един от главните отговорници за имиджа й. През 2012 г. регистрират първите си четири продукта в ЕС. Лозунгът на фирмата "От нашето семейство за вашето семейство" се ражда през 2015 г. След четири години биват разработени и две нови серии - киселото мляко MyBifitPro и серията колбаси "Качествен живот". Тази година по рафтовете на магазините се появи и най-новият продукт на фирмата - прясното мляко "Димитър Маджаров".

Тридесет години след създаването на компанията целите на Димитър и Юлия Маджарови, и тяхната дъщеря Станислава, са същите - безкомпромисно качество, разнообразие, иновация и автентичност.