"Топлофикация София" започва масирана рекламна кампания за да си върне доверието на гражданите, информира БНР.

Това стана ясно след като Столичния общински съвет прие краткосрочна програма за стабилизиране на дружеството.

Основната цел на програмата е да се върнат сумите, които потребителите дължат на дружеството. В този смисъл се предприемат и серия от мерки, като индивидуална работа с всеки клиент и търсене на общи решения по проблема с длъжниците.

Според временно изпълняващия длъжността изпълнителен директор на Топлофикация Петко Милевски, се търси юридическа възможност за намаляване на дълговете на онези длъжници, които платят сумата наведнъж.

За редовните платци ще има 5% отстъпка от цената на изразходваната топлоенергия. Тази отстъпка ще влиза в сила след сключване на договор между цялата сграда абонати и дружеството.

Според Петко Милевски, ако Топлофикация не успее да постигне исканото увеличение на парното от 4%, ще трябва да съкрати планираните ремонти.