Туристическият бизнес в Бургас поиска от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова да организира силна рекламна кампания на дестинация България на приоритетните пазари за страната ни. Вицепремиерът обясни пред бизнеса, че предстои да бъде открито туристическо представителство в един от най-важните за България пазари - в полската столица Варшава.

Николова заяви, че Министерството на туризма полага всички усилия да привлича чрез рекламните си кампании по всичките си комуникационни канали туристи за предстоящия летен сезон. Министърът поясни още, че в момента се провежда активна кампания в съседните ни балкански страни, които рекламират зимните курорти на България.

И допълни, че е от изключително значение е ваксинирането, което ще даде възможност по-бързо да излезем от настоящите противоепидемични мерки. Очакваме това да окаже пряко положително влияне на предстоящия летен сезон, поясни още тя.

Бургас се готви за лятото с 6 400 полета, чака туристи от Русия

Бургас се готви за лятото с 6 400 полета, чака туристи от Русия

Загубите от вътрешен и входящ туризъм възлизат на около 4,2 млрд. лева

Областният управител на Бургас пък увери туристическия бизнес, че няма опасност от водни режими, което да повлияе на престоя на туристите в Бургас и близките населени места.

В дискусията бе засегната и мярката 60/40, като бяха коментирани някои конкретни трудности, които се срещат при кандидатстване по нея.