Клиентите на Виваком, които бяха засегнати от проблемите на оператора на 6-ти февруари, ще могат да подават заявления за компенсация на сайта на телекома, съобщават от БНР.
До 15-ти март заявки ще могат да се правят и в офисите на мобилния оператор. Обезщетенията ще важат за частните и за бизнес клиентите на оператора.
Те ще бъдат във вид на 50 безплатни минути и една седмица свободен достъп до интернет. Компенсациите на потребителите ще бъдат отразени във фактурите им за март и април.
michael
на 16.02.2012 в 16:19:20 #3Гадничко е това измъквмане с искането за компенсации - може би "Виваком" разчита, че хората няма да се главоболят с допълнителна загуба на време и нерви по бюрокрацията.
TheSaint
на 08.02.2012 в 22:15:09 #2..a това че прецакахте банките, коит оса ви клиенти - ко праим?!?.. аз не съм ви клиент, но косвено ми провалихте 1 ден, защото не можах да си свърша планираното и ще ми закъснеят поръчките!!! За мен почерпка?!!!!
Матю
на 08.02.2012 в 19:10:14 #1К'ви заявления, бе!. Дайте на всичките си абонати "почерпката"! За протокола: не съм абонат на вива...