Гигантът в услугите за краткосрочно отдаване на имоти под наем Airbnb ще утрои персонала си в Китай през тази година, насочвайки дейността си към клиенти в страната от милениум поколението.
Това заяви изпълнителният директор на компанията в сряда, цитиран от Reuters. Новината за увеличаването на работната сила на компанията в рамките на втората по големина икономика в света идва в момент, в който компанията от Силициевата долина се изправя пред конкуренция от страна на местни съперници на пазара.
Съоснователят и шеф на Airbnb Браян Чески коментира по време на събитие в Шанхай, че Китай е ключов пазар за компанията и постигането на амбициите й в световен мащаб. В рамките на събитието той представи китайското име на бранда "Aibiying".
"Китайското милениум поколение е огромен пазар - близо половин милиард души или 400 милиона китайски представители на милениум поколението, и те наброяват 80% от бизнеса ни в Китай", коментира Чески.
Освен с главоболия от страна на регулацията, Airbnb се изправя и пред местни конкуренти в страната, сред които Tujia.com и Xiaozhu.com.