Рекламната агенция WPP изтри 2,6 милиарда долара от пазарната си капитализация след представянето на отчет без ръст на приходите за миналата година.

Цената на акциите се срина с цели 13%, след като главният ѝ директор Мартин Сорел обясни, че има няколко причини за липсва на ръст на приходите.

Освен това, той предвиди, че през 2018 година също няма да има повишение.

Сорел обясни, че 2017 година е била доста трудна и WPP е трябвало да се пригоди към ситуация, в която технологиите разтърсват из основи рекламния бизнес. "Трябва да опростим начина, по който работим, трябва да сме по-бързи, по-добри, по-евтини в свят, в който очевидно всичко бива разтърсвано от новите технологии - без значение дали говорим за производство, медии или дистрибуция", каза той.

Конкурентите на WPP не се представят по-добре, като Omnicom отчете 0,9% спад на приходите през 2017, а WPG също изпрати година на твърде бавен растеж.