В началото на ноември Philip Morris ще пусне нова версия на устройството си за нагряване на тютюн. IQOS 3 DUO изглежда по същия начин като IQOS 3, но има някои ключови разлики, обясниха от компанията.

Устройството вече дава възможност за две последователни употреби без презареждане на холдъра, като осигурява и много по-бързо зареждане на самия холдър в джобното зарядно в сравнение с предишните поколения на устройството за нагряване на тютюн - IQOS 3 и IQOS 2.4 Р, казват от Philip Morris.

Устройството ще се предлага в четирите основни цвята, в които се предлага и IQOS 3, както и в лимитирана серия в пети цвят - меден.

Всички аксесоари за предишната версия на устройството IQOS 3 ще са съвместими и с IQOS 3 DUO.

Най-новата версия на устройството IQOS 3 DUO се отличава с най-бързия и мощен холдър в портфолиото на IQOS досега.

"Продължаваме да инвестираме в наука и технологии, за да разработим устройства, които отговарят на потребностите на пълнолетните пушачи - устройства, които могат да помогнат на много хора, които в противен случай биха продължили да пушат, да преминат на тях", заяви Андре Каланцопулос, главен изпълнителен директор на компанията, по повод на представянето на най-новата версия на устройството за нагряване на тютюн.

"Вече над 11 милиона пълнолетни пушачи по света са избрали IQOS, като над 70% от тях (близо 8 милиона) са спрели да пушат и са преминали изцяло на нашата система за нагряване на тютюн. Пускането на IQOS 3 DUO затвърждава нашия ангажимент да прилагаме технологични иновации в разработката на научно доказани продукти, които се явяват по-добър избор за пълнолетните пушачи от продължителното пушене."

В продължение на над 10 години компанията инвестира над 6 милиарда долара в научни изследвания и разработки, производство и комерсиализация на гамата бездимни продукти

Philip Morris си поставя глобална цел към 2025 г. поне 40 милиона пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат конвенционални цигари, произведени от нея, да преминат на по-добри бездимни алтернативи, а бездимните изделия да заемат поне 30% от продажбите на компанията.

14 от всеки 100 долара приходи на Philip Morris вече са от IQOS

14 от всеки 100 долара приходи на Philip Morris вече са от IQOS

Компанията планира да увеличи този дял до 42% в следващите шест години