
Така ръководството на филмовата компания реши да подкрепи кампанията за борба срещу тютюнопушенето сред тийнейджърите, инициирана от властите на 41 американски щати, както окръг Колумбия и Пуерто Рико.
През септември те изпратиха специално създадените рекламни клипове за вредата от цигарите в 13 филмови компании.
Главният прокурор на щата Кънектикът Ричард Блументал коментира, че тези клипове трябва да опонират на кино-образите на здрави и модерни пушачи, като разкриват истината за този вреден навик и предизвикваните от него заболявания.
Miramax е първата филмова компания, която се присъединява към инициативата. Самият аз съм бивш пушач и се чувствам отговорен пред младите хора, на които трябва да разкажем за вредата от пушенето, заяви един от братята основали компанията Харви Вайнщайн.