Докато представяше поредния си художествен проект през миналия месец (дизайн на бутилката на Dom Perignon), Дейвид Линч бе помолен да назове артисти, развили стила си благодарение на неговите филми.
Режисьорът не се поколеба и спомена името на популярната изпълнителка Лана дел Рей, предаде Stand.bg.
„Тя притежава неописуема харизма, сякаш е родена в друго време. Лана омагьосва. Не предполагах, че аз и моето творчество сме оказали влияние върху нея като музикант".
Междувременно шведският властелин на конфекцията - H&M - обяви официално, че именно американската певица ще бъде новото лице на магазините на марката по цял свят.
Влиянието на Дейвид Линч е повече от очевидно. Новата кампания на марката се казва „L.A. Noir", в което се долавя ехо от „Мълхоланд Драйв". Телевизионната кампания включва кавър на Лана на „Blue Velvet" - парче, заело мелодията и заглавието си от шедьовъра на Линч от 1986 г.
Откакто представи дебютния си и изключително успешен албум "Born to Die" миналия февруари, певицата вдъхнови създаването на модел чанта на Mulberry и изгря на корицата на британския Vogue. Първата й крачка към моделството ще бъде направена именно със зимната кампания на H&M догодина.
Есенната кампания ще се появи през септември, акомпанирана от късометражен филм с участието на Лана, чиято официална премиера ще бъде на 19 септември.
Лана дел Рей: Не мога да свикна със славата
Сянката на Дейвид Линч над Лана дел Рей

Още по темата
Водещи новини
Бизнес
Истории
ЕКСКЛУЗИВНО ВИДЕО
Chronicle
