Вече е факт първата по рода си книга на родния пазар от български автор, развиваща детайлно множество процеси, етапи и практики в разработката на технологични проекти и продукти, ориентирани към потребителите. "Дизайн, хора, взаимодействия" на Антон Радев засяга множество проблеми на фирмите и подхода на екипите и мениджърските нива. Описва подготовката на екипите не само откъм компетенция, но и откъм психическата нагласа и състояния, които са често ключов фактор за добрите проекти.

Фокусът постепенно бива изместен от напълно драматичния свят на бизнес проблемите към единственият главен герой - потребителят като единица, съчетана от биологични и психични системи и процеси. В истинския свят на хората, извън офисите и таблиците със статистики, десетки хиляди проекти се провалят, а успяват само малка част от тях.

В края на книгата авторът описва ползваемостта и успеха като един постоянен процес от самото начало на разработване на проектите във всички етапи на проектиране, валидиране, подобрение и използване в живота на хората.

Целта на автора е да обедени схващането за технологиите, дизайна и маркетинга като част от комплексен процес, който зависи от безкраен ред променливи фактори и който единствено здравомислещи екипи могат да превърнат в успешни продукти със стойност и смисъл.

Книгата засяга множество теми, отнасящи се до всички звена, обвързани с разработката на нови продукти - от мениджърите на всички бизнес, маркетингови и технически отдели, до отделните единици в екипите, които проучват, планират, проектират, програмират и тестват продуктите. Книгата се застъпва за нова култура в технологичното разработване, в която всички процеси и дейности стремят към реализирането на проекти, ориентирани към истинските нужди и свят, в който последната дума имат потребителите.