За десета поредна година Campari предлага на своите почитатели стилен и предизвикателен календар под мотото „Club Campari".

На официално парти в Милано във вторник вечерта беше разкрита тайната около новото лице на марката за този проект - съблазнителната Джесика Алба, която визуализира основното послание на марката - Червена страст (Red Passion).

Мултимедийната кампания с участието на звездата е уловена от известния фотограф Марио Тестино и легендарния режисьор Жан Пол Гуд.

Резултатът - 17 снимки, незабравима телевизионна реклама и вълшебно онлайн преживяване.

Освен това 13 от снимките на Марио Тестино ще се появят в лимитирана версия на календара на Campari, който ще бъде отпечатан само в 9999 броя за цял свят.        

Концепцията на Club Campari е вдъхновена от идеята за ексклузивните клубове, които сами по себе си са затворено общество, събиращи само хора, следващи определена страст - в случая Червената страст на алкохолната напитка.

„За пореден път проектът Club Campari пресъздава основните ценности на марката, а именно - страст, изисканост и космополитен дух", споделя Bob Kunze-Concewitz, изпълнителен директор на Gruppo Campari.