Палата на представителите на САЩ одобри законопроект, който ограничава силата на звука на телевизионната реклама.
Законопроектът вече и минал през едно гласуване в долната камара на конгреса.
Инициатор е конгресменът от Демократическата партия Ана Ешу, според която дори и повечето американци да са склонни да търпят рекламата, внезапната сила на звука ги изнервя извънредно много.
Според закона звукът на рекламите не трябва да превишава значително силата на звука на останалите предавания.
Новите правила трябва да влязат в сила за една година, като се дава възможност на компаниите постепенно да преориентират рекламната си стратегия.
Отговорни за контрола ще бъдат самите телевизионни оператори.
ШвеБс
на 16.12.2009 в 16:16:36 #5Лицето снимката кое е ?
IMPERIOR7
на 16.12.2009 в 14:43:34 #4И мен много ме дразнят... ужас, поне да не ги усилват толкова много! Няма ли някой адвокат да застане срещу тези СЕМ ли де да знам и аз кой отоваря за рекламите!
Читател
на 16.12.2009 в 14:33:09 #3Интересно дали ще мога да осъдя американска компания за реклама по българска телевизия на базата на този закон? Откриват се забавни възможности.
gg_
на 16.12.2009 в 14:19:33 #2theteacher, брей тва било гениално! тия телевизори в бъдещето ли гледат ?? я кажи как става
theteacher
на 16.12.2009 в 14:13:05 #1Решението на въпроса отдавна е измислено - телевизори с вграден Timeshifting, ама не ги пускат в масово производство.