Компанията „Евростар" не е предприела достатъчно мерки, за да предотврати евентуални проблеми, причинени от минусовите температури през декември.

Tова сочат резултатите от проверка, която трябваше да изясни причината за инцидента в края на миналата година, съобщава АП.

Припомняме, тогава четири влака на компанията заседнаха в тунела под Ла Манша, свързващ Великобритания с континентална Европа.

Според експертите, ангажирани с проверката на случая, ръководството на компанията не е предприело необходимите действия, за да предотврати техническите проблеми. Те допълват, че представителите на „Евростар" са били наясно с очакваната усложнена зимна обстановка и възможните затруднения, които биха могли да възникнат от нея.

Освен чисто техническите пропуски, които са изброени в доклада, в него се отбелязва още, че действията на компанията по време на инцидента, при който бяха блокирани стотици пътници, не са били възможно най-добрите.

От „Евростар" обявиха, че ще вложат 30 милиона евро, за да отстранят проблемите, посочени в анализа.

Нашата цел номер едно сега е да възвърнем загубеното доверие на клиентите си, заяви изпълнителният директор на компанията Ричард Браун.

Преди дни стана ясно, че „Евростар" е изплатила парични обезщетения на пътниците, засегнати от хаоса в трафика по Коледа.