Увеличава се броят на служителите, които са приели предложението на ръководството на БДЖ за доброволно напускане.
До днес 676 служители са приели да бъдат освободени от длъжност по чл. 331 от Кодекса на труда. Трудовите възнаграждения в размер на шест брутни заплати ще бъдат изплатени веднага след освобождаването на железничарите.
Припомняме, след днешната среща между транспортния министър и синдикатите, проведена в Министерския съвет, отново бе потвърдено, че утре железниците излизат на протест. Той ще започне в 08:00 часа
Загубите от приходите на БДЖ от един стачен ден ще бъдат 500-600 хиляди лева, обясни Ивайло Московски. По думите му държавата няма ангажименти да осигурява алтернативен автобусен транспорт, но разполагала с достатъчно рейсове. Синдикатите обявиха от своя страна, че стачката в железниците е законна.
liubomir4o
на 23.11.2011 в 21:21:35 #4Стачка до дупка и пълна парализа на страната Преди 100 години така са били сплашвани и хората които са се борели за 8ч работен ден за платен отпуск. Всички тези права са били постигнати със стачки и дори кръв
Abaris
на 23.11.2011 в 19:59:02 #3Всъщност стачката щеше да покаже, че не може без тях, ако беше нормална, а не с работно време. Много от суровините за българската индустрия идват по железницата. Разбира се, че тя може да бъде заменена от камиони, но разходите по шосе са около 3 пъти повече! Това разбира се лаиците, за които БДЖ означава само "Бързия влак", въобще няма как да го осъзнаят... БДЖ ще бъде фалирана и приватизирана, не защото е губеща, а защото бъдещето на европейския транспорт е железницата и от нея могат да се печелят милиарди.
navuhodonosor
на 23.11.2011 в 19:03:13 #2тази стачка ще покаже, че може и без тях
бахти тапанарите

pusi
на 23.11.2011 в 19:02:13 #1Защо скапаните синдикати не стачкуваха 20 години,мамицата им ненаситна
