На 3 май ще стартира ЛОТ2 от „Магистрала Тракия" и по този начин ще бъдат отворени 4 000 работни места.
Това съобщи министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев.
Шефът на АПИ Божидар Йотов официално обяви, че е подписал решението за победител в конкурса за изпълнител на ЛОТ2.
В 10-дневен срок обаче решението може да се обжалва. Затова той, както и представителите на МРРБ, отказаха да съобщят данни за банковите гаранции на оферентите.
Според министър Плевнелиев договорът за ЛОТ2 ще има достатъчно много условия, за да е сигурно, че ще бъде изпълнен качествено и в срок.
За разлика от случая с Магистрала „Люлин", при който неизпълнението може да бъде отчетено едва след като изтече договорът, в случая с ЛОТ2 е предвидено изпълнението да се отчита на всеки етап, изтъкна министърът.
Божидар Йотов заяви от своя страна, че всички обстоятелства са проверени внимателно преди да бъде избран победителят „Магистрали Трейс".
Сред положителните страни на офертата им са предвидената ниска печалба, че имат доста сериозна кадрова обезпеченост, че техните бази са в района на обекта, а също и че имат опит - „Трейс" са строили и ЛОТ1 от АМ „Тракия".
Заместник-министърът на регионалното развитие Георги Прегьов обяви, че стартира тръжната процедура за ЛОТ3. Искаме оферта с твърда цена и твърд срок, заяви той. Офертите ще бъдат набирани до 29 април 2010г.
По-рано днес, по време на парламентарния контрол, строителният министър отбеляза, че тъжната документация за изграждането на АМ Тракия е дадена на различни институции и организации, които да се убедят в прозрачността на процедурите.
Предвидени са сериозни санкции за изпълнителите, ако не изпълняват договореното или пък забавят строителството.
Толеранс при забавяне може да има, ако изпълнителят срещне непредвидени геоложки трудности в процеса на работа.
Супервайзор ще следи процесите, поясни Плевнелиев.
Този път конкурсът е по всички правила, каза още строителният министър, обяснявайки, че предишният път в процедурата са били залегнали дискриминационни условия към изпълнителите.
Мици Миау
на 02.03.2010 в 13:57:56 #13хубава новина!
fordescu
на 27.02.2010 в 01:39:31 #12Ами толкова лопати отде, бе Плевнелиев????? Те кат почнат да копат ще си блъскат главите, нема да има нужда от булдизери, багери щот нема да има и един кв. метър свободна площ от работещи
Ама и тоя кога се научи така да лъже, дали не е от ББ?????
Балканец
на 26.02.2010 в 20:35:18 #11А кога ще започнат ремонтите на новия участък? Една година или година и половина след бляскавото откриване? БЪЛГАРСКИТЕ ПЪТИЩА - НАЧИН ЗА НЕНАКАЗУЕМО КРАДЕНЕ!
Иво Карамански
на 26.02.2010 в 20:14:11 #10100км не са малко, но само с одържавяването на земите се губи много време, понеже се искат космически цени, докато се обжалва, и тем подобни работи, само 1 декар, може да забави строежа с половин година
Esoteric
на 26.02.2010 в 19:19:18 #9каняк, на крак ше я правя. дет се вика - мимоходом. после ше изцоцат още толкова пари, само за ремонти, кърпене на дупки и к... ми янко. и пак ше викат - тая машина за поставяне на асвалт, дет я зехме 73-та ръка от швейцария, защо минимума за дебелината на покритието е 20 сантиметра, кат ние искаме да слагаме само 9?!
alterin
на 26.02.2010 в 19:16:05 #8Какво му е на ЛОТ1?
каНак
на 26.02.2010 в 19:07:58 #7Taя магистрала на ръка ли ще я правят..!?
sibo
на 26.02.2010 в 17:41:13 #6Исландер, може би защото си смотан червен пикльо

Islander
на 26.02.2010 в 17:15:46 #5„Трейс" са строили и ЛОТ1 от АМ „Тракия". ___________________________________ Защо все си мислех въпреки че мразя да мисля защото съм от ГЕРБ, че цялата магистрала от София до Бургас беше построена от Плевналиев? Г Е Р Б
Man_o_war
на 26.02.2010 в 16:51:18 #44 хил. работни места за ЛОТ2 на Тракия а как иначе да го разбираме освен, че ще работят едновременно бре Мастер???
Islander
на 26.02.2010 в 16:49:54 #3Айда-а-а! Сицкото сиган на магистралото!
JedyMaster
на 26.02.2010 в 16:22:13 #2Тези 4 хил. няма да работят едновременно бре, аман от лаици
never_mind
на 26.02.2010 в 16:12:48 #1пълна глупост са това за 4000 работни места на 20 км това прави по 200 човек на км , а като пари ако всеки един от тях с осигуровките е минимум по 1000 лв на човек , то значи, че .... за една година само заплати ще са повече от всички средства предвидени за обекта