"България Ер" отчита над 40 % ръст при продажбата на резервациите на пътуванията си само през първите няколко часа от старта на кампанията за билети на ударно ниски цени Great FLYdays. Това съобщават от компанията.

Лондон, Мадрид, Берлин, Атина и Милано се оказват най-предпочитаните дестинации.

От националния превозвач прогнозират, че до края на почивните дни резервациите за пътувания ще се увеличат с над 60 % спрямо тези, които традиционно правят.

“България Ер” с кампания за „Черен петък”
Обновена

“България Ер” с кампания за „Черен петък”

"Great FLYDays" с ударно ниски цени

Закупилите билети в рамките на кампанията могат да ги използват до края на 2017 година.

От "България Ер" допълват, че кампанията Great FLYdays ще продължи до понеделник, включително. Летищните такси и превозването на ръчен и чекиран багаж, кетъринг и избор на място са включени в цената.