Намаляването на цените е в правилната посока, но е крайно недостатъчно и не е в съответствие с европейските препоръки.
Това е становището на БТК, за което съобщават от компанията.
Затова БТК сезира Комисия за защита на потребителите (КЗП), българския еврокомисар г-жа Меглена Кунева, г-жа Вивиан Рединг, в качеството й на еврокомисар по телекомуникациите, и националния омбудсман г-н Гиньо Ганев.
Става въпрос за решението на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) за намаляване на цените за мобилни разговори от юли с 2 ст. (от 25 ст. на 23 ст.).
Телекомът изразява позиция, че такова намаление е недостатъчно и не защитава в нужната степен интересите на българските потребители.
С решението на КРС статуквото се запазва и българинът ще продължи да плаща най-високата цена в Европа именно в момент на финансова криза.
БТК счита решението на Регулатора в ущърб на гражданските права и в този смисъл призовава отговорните институции да защитят интереса на българските потребители за незабавно поевтиняване на разговорите до средноевропейските нива.
Компанията отстоява интересите на потребителите и ще продължи да търси законосъобразни форми за постигането на тази кауза.
titanik
на 06.06.2010 в 15:15:35 #18Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент
anti-bobi
на 22.03.2009 в 04:44:53 #17цените на мобилните разговори в Бг са около 2 пъти по-високи от средните европейски цени защото българина е средно 2 пъти по-прост и по-търпелив от средния европеец...байГаньо ще мрънка и хленчи колко е несправедливо и най-много ще ги напсува мръсно и подробно намеквайки за близък роднина от женски род на някого там от картелите...и толкоз! Някой по-инициативен е пуснал и петиция: http://bgpetition.com/za_niski_ceni_na_razgovorite/index.html Хора, не става с мрънкане и хленчене и с петиции. Спрете да използвате мобилните телефони за 1 месец, оставете монополистите да плащат на оператори и работници за поддържане на системата за да имат загуби, а не печалби! При липса на конкуренти само загубата може да накара монополист да намали цените! Ако пак не я намалят след месец- още 1 месец не използвайте мобилни телефони, и така докато успеете!
mitkonice
на 21.03.2009 в 13:49:24 #16Най накрая.Тази европейска директива е от началото на десетилетието.А в бг по нашенски си се гаврят с потребителя...най-забавна беше услугата за разговори с чужбина и от чужбина от името на бг оператор
TheBrain
на 21.03.2009 в 13:11:19 #15Наистина е леко смехотворно да си мислите че БТК го прави заради потребителя. В момента реват, защото имат най-малкия пазарен дял. Блажени са верующите.
shtarkel
на 21.03.2009 в 12:22:31 #14Кожодери са всичките!Това са фактите!И не само телефонните компании!В България цените на храна,дрехи,режийни разходи(без наемите де) са безумни!И най-тъпото е че тия са нагли!Наскоро четохме тука интервю с шефа на Меком-Силистра мисля!Та човека съвсем убедително казваше че ако се въведе пак БДС и производителите се задължат да не хранят хората с боклуци цените трябва да скочат с 70%!Демек българския кашкавал трябва да е по-скъп от ементала един вид!Смешна държава наистина!
Само Левски
на 21.03.2009 в 09:49:12 #13Реалните монополисти в България е картела между Мтел и Глобул, а не БТК.Печалбата на Мтел и Глобул е десетки пъти повече от тази на БТК. Сегашните цени източват средства от стационарния телеком - БТК, защото той плаща много повече за свързване с мобилните мрежи монополисти Мтел и Глобул, докато обратното за свързване от Мтел и Глобул към БТК мобилните оператори плащат няколко пъти по-малко.Това се държи на КОРУПЦИЯТА В КРС, която е още от времето когато собственик на Мтел беше мИША чОРНИ.пРОСТО руснака си купи хора с власт, които да източват тогава държавната БТК в полза на частната МТЕЛ.Тогава той си купи и медиен комфорт, чрез вестниците Труд, 24 часа, БТВ и др. които изливаха помия по адрес на БТК, за да може Мтел да е най-печелившата компания в България след Лукойл с печалба от близо 1 МИЛИАРД ЕВРО ГОДИШНО. Това са свалени от гърба на бедния българин, докато богатия европеец плаща многократно по-ниски цени.Но и там има по 5-6 мобилни оператори докато у нас са само 3.
glaven
на 20.03.2009 в 22:20:51 #12disturber Регистриран на: 17.03.2009, 12:19 Пуснато на: 20.03.2009, 16:21 Ето това се казва реклама. БТК доказаха, че са наистина европейска и световна компания. Тъп си брат ! Тъп си ! БТК така доказва само че иска да измести Глубул и М-тел. Помисли малко от гледна точка на експоненциално нарастващия монополизъм и акцията срещу всякакви конкуренти. Като чета постовете ви пичове си мисля 2 неща : - Или аз съм прекрачил отдавна прага на гениалноста. - Или вие сте с двуцифрен коефициент на интелигентност.
atam izindeyiz
на 20.03.2009 в 21:51:52 #11кой каквото иска да говори вивател предлага в момента най добрите оферти !!! Но за 21 век дори 2 стотинки на минута са много
kratun
на 20.03.2009 в 16:28:53 #10Цените са високи, това е ясно. Ясно е и това, че Ментел и Глобил са в комбина и добре са си разпределили пазара. Това, което не ми е ясно е защо хората продължават да плащат на тези два оператора, при положение, че Вивател си е напълно реална алтернатива, с много по-поносими и изгодни цени. Аз прекратих и двата си договора с двата оператора, минах на Вивател и съм много по-доволен. В същото време по- голямата част от приятелите ми остават абонати на другите два оператора. Та - за какво да се намалят цените, след като хората явно са доволни от тях?
disturber
на 20.03.2009 в 16:21:32 #9Ето това се казва реклама. БТК доказаха, че са наистина европейска и световна компания.
Рошко
на 20.03.2009 в 15:40:16 #8Навремето имахме възможност да въведем в мрежата на Мобиком и ГСМ системи , така в момента щяхме да имаме една държавна и две частни компании , като държавната щеше със сигурност да има поне 50% дял в сектора
IMPERIOR7
на 20.03.2009 в 15:38:25 #7IID_IUnknown - Проблема си е техен, като имат излишни парички... Всеки сам си решава каде да "инвестира" ))
Рошко
на 20.03.2009 в 15:37:23 #6Така е! Не може само австрийци и гърци да си лапкат , а пък американците да останат по-назад. Трябва да има за всички!
Nevermind
на 20.03.2009 в 15:33:55 #5На мтел плащах 70 лева...на Глобул 50...На Вивател плащам 30....Говоря с едни и съши хора, като въобще не ми пука кой на какъв оператор е...Стойте си на Мтел и плащайте най-скъпите разговори в цяла Европа...
atam izindeyiz
на 20.03.2009 в 15:26:29 #4cyberfiend Регистриран на: 04.02.2008, 09:32 Пуснато на: 20.03.2009, 15:00 добре де, нали БТК са собственици на Вивател, кво има да се оплакват - просто да намалят цените на разговорите в мрежата на Вивател.... =========================================================== аз съм на вивател и съм много по добре! и цените мисля че са по добре защото отброяават на 30 секунди а не като другите на минута
IMPERIOR7
на 20.03.2009 в 15:16:18 #3Браво на БТК-Vivatel Ето затова напуснах Globul и минах на Vivatel, пък и не само аз, цените нямат конкуренция! Още трябва да паднат доста цените..... добре че БТК се застъпват за правата на обикновените хора като мен, а тия смукачи МТЕЛ И ГЛОБУЛ да го духат! СКОРО НЯМА ДА ИМ ОСТАНАТ И ТЕЗ КЛИЕНТИ КОИТО ИМАТ В МОМЕНТА!
cyberfiend
на 20.03.2009 в 15:00:45 #2добре де, нали БТК са собственици на Вивател, кво има да се оплакват - просто да намалят цените на разговорите в мрежата на Вивател....
Nеizvesten
на 20.03.2009 в 14:35:47 #1oooooo yes