Намаляването на цените е в правилната посока, но е крайно недостатъчно и не е в съответствие с европейските препоръки.
Това е становището на БТК, за което съобщават от компанията.

Затова БТК сезира Комисия за защита на потребителите (КЗП), българския еврокомисар г-жа Меглена Кунева, г-жа Вивиан Рединг, в качеството й на еврокомисар по телекомуникациите, и националния омбудсман г-н Гиньо Ганев.

Става въпрос за решението на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) за намаляване на цените за мобилни разговори от юли с 2 ст. (от 25 ст. на 23 ст.).

Телекомът изразява позиция, че такова намаление е недостатъчно и не защитава в нужната степен интересите на българските потребители.

С решението на КРС статуквото се запазва и българинът ще продължи да плаща най-високата цена в Европа именно в момент на финансова криза.

БТК счита решението на Регулатора в ущърб на гражданските права и в този смисъл призовава отговорните институции да защитят интереса на българските потребители за незабавно поевтиняване на разговорите до средноевропейските нива.

Компанията отстоява интересите на потребителите и ще продължи да търси законосъобразни форми за постигането на тази кауза.