ЕК е одобрила проект за промоция на български млечни продукти в Германия и Испания, съобщиха от пресцентъра на земеделското министерство.
Става въпрос за бяло саламурено сирене и кашкавал.

Проектът е с продължителност 3 години и е на стойност 3 170 235 евро.
„За първи път България печели самостоятелно програма за реклама на наши млечни продукти на европейския пазар, заявява министърът на земеделието и храните Мирослав Найденов.

Наскоро стартира подобна съвместна програма за реклама на български и кипърски млечни продукти в трети пазари - в Русия и Украйна, която се изпълнява от Асоциацията на млекопреработвателите.

Одобреният проект за Германия и Испания е подаден от Националното сдружение на млекопреработвателите, което е разработило стратегическа програма.
Тя ще се реализира в Германия и Испания с цел да се повиши търсенето и консумацията на европейски млечни продукти, както и да се увеличи техният пазарен дял.

Предстои да се проведат информационни кампании за добрите вкусови качества на млечните продукти, като се запознаят всички целеви групи чрез презентации, семинари и създаване на уеб портал като основно средство за комуникация.