
Рекламната кампания, която ще продължи един месец, обхваща телевизия, преса и външна реклама и е разработена от рекламната агенция Ashley & Holmes.
Към края на септември тази година абонатите на компанията наброяваха 2 881 499. Операторът отчете и рекордните 193 422 нови клиенти за третото тримесечие на 2006 година като близо 47% от тях предпочетоха абонаментните програми на GLOBUL. В началото на август 2005 година.
GLOBUL приветства своя 2 милионен абонат, който получи 2 милиона минути за разговори в мрежата на оператора.
shtirlitz77
на 20.11.2006 в 08:22:46 #7Dan
на 20.11.2006 в 07:27:40 #6DrM
на 20.11.2006 в 05:20:12 #5dabeda
на 19.11.2006 в 19:40:26 #4Sharky67
на 19.11.2006 в 17:59:14 #33
Nickname
на 19.11.2006 в 16:05:17 #2alibaba
на 19.11.2006 в 15:27:56 #1