След месец ще бъдат готови първите пет километра на автомагистрала „Люлин". Това съобщи зам.-министърът по транспорта Весела Господинова, цитирана от БНР.
Строителството на магистралата се е извършвало с пари от бюджета, които ще бъдат възстановени, след като вчера ЕК реши да размрази 115 млн. евро по програма ИСПА. Парите бяха блокирани миналата година.
"Беше създадена една работна група, ръководител на която е Франк Байндор, експерт от Германия, който много строго в момента наблюдава развитието на проекта, провеждат се срещи на високо ниво и с турските изпълнители, и със строителния надзор", обясни Господинова.
"С участието на Министерство на транспорта ежеседмично се следи развитието на проекта, за да не се допуснат закъснения, и сега нещата са под контрол. Бяха преодоляни известни проблеми с достъпа до терените. В момента строителството върви в срок и в график," подчерта Господинова.
бай Иван
на 13.05.2009 в 17:04:33 #6dqdopop, Би трябвало околовръстното да бъде разширено и по него да се стига до Борис. Това, разбира се, е в сферата на пожеланията
dimitars
на 13.05.2009 в 15:19:40 #5Тва софиянци пак отмъкнаха лъвския пай...
dqdopop
на 13.05.2009 в 13:34:10 #4А може ли някой да ми обясни какво ще стане като цялото пернишко войнство се изсипе в Люлин по Сливница и Царица Йоана? Сега там е ужас а после? Ще има ли отбивка за Борис? Или сега строим за да вземем парите, а после ще мислим.
dqdopop
на 13.05.2009 в 13:29:07 #3Остатъка от магистралата - другия мандат
JIM
на 13.05.2009 в 12:22:32 #2Според експертни оценки (които лесно може да намерите в чичко Гугъл), строителството на 1 км магистрала в България струва между 1 и 2 млн. евро на километър. Т.е. с 115 милиона биха могли да се построят между 57 и 115 км магистрала. (Недостроеният участък от магистрала А4 (Стара Загора - Карнобат) е тъкмо толкова.) За какви 5 км говорим?!?
rumen221
на 13.05.2009 в 11:33:24 #1Приятели, Какво ще стане с парите за магистрала "Люлин", аучихме много от изказването на Премиера в правителството на Ахмед Доганов; 1. За какво са тези пари? ... „ плащанията към България на 115 мил. евро по ..., отнасящи се за строителството на... европейски транспортни коридори”. 2. Защо ги отпускат от Е.С.? ... „ Признанията на правителството за корупция с космически размери..., са оценени по достойнство...” ... „ защото взехме правилните решения в подходящото време – признахме си престъпленията, заяви Станишев”. 3. Но продължава да проси – „Дайте още, обещахме да крадем по по-малко...! ...” ще продължим усилията си всички европейски фондове да бъдат управлявани според най-добрите европейски стандарти...” – Вероятно смята ориенталското разграбване на пари, за Български принос в европейските практики! 4. Извинява се на олигарсите! ... „Българското „ общество” трябва да усети пълните ползи от членството в ЕС...” - Да, но ние знаем и... за коя част от „обществото” става дума – обществото на червената олигархия...! 5. Признава, че са разработени нови схеми за крадене! ... „ има действащ закон за конфликт на интереси и прозрачни процедури за обществени поръчки. НАПИ беше преструктурирана...” – Да, новите схеми са по-сложни, ще ги прилагаме малко по-прикрито, а вие само ще гледате... 6. Обещава и как няма да го хванат в кражба! ... „Правителството и органите на съдебната власт са активно ангажирани... за подобряване на ефективността в прикриване на грабежите...!!! И подължава... „ темпото на грабежи, няма да бъде намалено... но са необходими безкомпромисност и бдителност..., за прикриване на кражбите!!!” А аз Ви рипомням, че всички са доволни...; 1. Европейците – ще имат задължението да ползват европейските си коридори! 2. Турците – ще имат задължението да отвлекат „лъвската печалба”! 3. Правителството – ще имат задължението да откраднат колкото могат повече – като за последно, ама наистина ще е за последно!!! АААА..., българите ли? Ще имаме удоволствието да ПЛАЩАМЕ С ПОКОЛЕНИЯ ОТКРАДНАТОТО И ПОЛЗВАНОТО ОТ ДРУГИ!!!