Хипермаркет "Темпо" ще отвори врати в София до края на 2010 година, съобщава "Стандарт".
Зам.-кметът на столицата Минко Герджиков и изпълнителният директор на "Пикадили" Александър Чампаревич направиха първата копка на бъдещия магазин.
"Темпо" е новият формат на веригата "Пикадили" в България и е част от Ритейл Парк Средец заедно с "Технополис" и мебелен магазин "Явор". Огромният магазин ще бъде разположен на 30 000 кв. м разгъната застроена площ, a инвестицията в него ще надхвърли 50 млн. лева. Включването на формата хипермаркет в семейството на "Пикадили" бележи важна крачка от експанзията на веригата на българския пазар за бързооборотни стоки.
Хипермаркетът ще въведе за първи път на българския пазар съчетание на два формата - кеш енд кери и софт дискаунтър. На голяма търговска площ ще се предлага многообразие от хранителни и нехранителни стоки с най-ниски цени. Асортиментът ще възлиза на над 60 000 висококачествени артикула. Предимството за клиентите в сравнение с класическите кеш енд кери обекти ще бъде липсата на специални карти, така че всеки ще има възможност да пазарува отделни продукти, а не само стоки на едро.
Хипермаркетът ще разполага с над 1000 паркоместа.
"Темпо" ще допринесе за развитието на утвърдени световни практики на българския пазар и така ще повиши неговата конкурентоспособност в полза на клиентите. За нас стъпването в България с нов търговски формат означава засилване на ангажимента ни да инвестираме в страната и да разширяваме своя дял на пазара на бързооборотни стоки. Планираме по-активна експанзия с разгръщане на всички формати - супермаркети "Пикадили", convenient stores Пикадили Експрес, хипермаркети "Темпо" и навлизане по региони на франчайзингов принцип. Осъществяването на толкова мащабни инвестиционни проекти е ясен знак за възможностите и отличните позиции на нашата група. Печелившият ще бъде българският клиент, който ще получи по-голям избор и ще пазарува на по-изгодни цени", коментира Александър Чампаревич, изпълнителен директор на "Пикадили".
Уникалните предимства на хипермаркета се допълват и от работното време, което ще бъде 24 часа. Това ще даде възможност на софиянци и гости на столицата да се снабдят с необходимите продукти и стоки във всеки час от денонощието.
Мажоритарният собственик на супермаркети "Пикадили" - Делта Макси, развива бранда "Темпо" с изключителен успех в Сърбия. Компанията планира да отвори такива обекти във всички градове на България с население над 100000 души.
chjornajat kot
на 24.03.2010 в 11:57:16 #3Ще станем като евреите, арабите и арменците - търговци ! За производство не става и дума !
rusnache
на 24.03.2010 в 06:57:06 #2Райчо Генов какво чудо построи.
WWW_ORIGINALNI_BE
на 24.03.2010 в 01:00:00 #1Къде се строй това чудо ???