За да се избегнат евентуалните затруднения с комуникацията около Нова година, препоръката на Мобилтел е да не се изпраща едно и също съобщение няколко пъти.
Дори да не е получен report за доставяне на първото пуснато съобщение, това не означава, че то не е доставено.
Забавянето на потвържденията за доставен SMS се дължи на това, че те не са приоритетни за системата в пиковите моменти и може да се забавят. Щом има отчетен message sent, значи съобщението „пътува".
Мрежата на Мобилтел работи под непрекъснато наблюдение. Това означава, че функционирането й се контролира 24 часа в денонощието, за да бъде по-добре обслужен големият трафик в празничните дни, без да има претоварване.
През 2009 година Мобилтел продължи последователно и активно да инвестира в увеличаване капацитета на мрежата си, уверяват от компанията. Към настоящия момент тя е в състояние да обслужва над 6 милиона абонати.
Увеличено е и покритието с технологиите EDGE и UMTS/HSDPA, което позволява на по-голям брой абонати да се възползват от възможността за обмяна на данни с по-висока скорост.
В допълнение, през септември Мобилтел пръв в България и шестнадесети в света предостави на своите клиенти супер модерната технология HSPA+, която осигурява светкавична мобилна скорост от 21 Mbps.
Striker
на 07.01.2010 в 00:37:15 #11Както обикновено Моби–тел пак се оправдава....
waspen
на 04.01.2010 в 23:37:50 #10Абе не знам, може и да ги пробвам макса, но направо не ми се занимава с нищо такова вече след онези истории. Тия мишоци от Транс Телеком могат да си сменят бранда колкото си искат. С технология, от която пропищяха и Виваком, както и измекярският им търговски и технически подход през последните 5-6 месеца - НЕ става!!!
Gonzalez
на 04.01.2010 в 23:13:53 #9Там ти е проблемът. Има още едни – макстелеком. Казвам ти от личен опит, че единственото общо между двата оператора е името – „телеком”. Просто хората си инвестират в мрежата и не обвиняват РС-тата и клиентите за тяхни грешки както е при транс!
waspen
на 04.01.2010 в 23:00:15 #8Търсих, та намерих, ама същия боклук – транстелеком. Отвратителни са, а и връзката изчезва при първата снежинка или лек ветрец. Така че явно у нас още е рано за такива екстри... Аз поне се отказах вече...
Gonzalez
на 04.01.2010 в 22:47:55 #7Тяхното е една голяма заблуда за обикновения потребител. Има си wimax оператори за мобилен нет и там търсете тази услуга.
kokas
на 04.01.2010 в 22:17:37 #6Е като щавеха, поне да има за какво. Някои от услугите са истинска боза... най-много съм зъсегнат финансово от мобилния им нет. Вместо да ми върши работа и да изкарам някой лев, аз давам всеки месец по 65 на вятъра. Отврат.
waspen
на 03.01.2010 в 11:45:12 #5Е, идеята при тях е едно голямо щавене. Ние сме най-прецакани в цяла Европа... Вместо да си оправят мрежата...
Минувач
на 29.12.2009 в 16:14:35 #4Все до Великден ще стигне.
lokster
на 29.12.2009 в 15:37:43 #3"препоръката на Мобилтел е да не се изпраща едно и също съобщение няколко пъти." --- А не е ли по-добре да си оправите мрежата, вместо да карате хората да си губят от времето като натискат "Resend"??
rem4life
на 29.12.2009 в 15:36:57 #2Това беше яко - плюнки мръсни.
Kasho
на 29.12.2009 в 15:17:30 #1Колко вземате за подобна "новина"? Искам и аз да публикувам подобна...