През 2006 година приходите от продажби на "Нестле България" АД нараснаха с 34%, надхвърляйки 180 милиона лева, съобщиха на официална пресконференция от компанията.

Печалбата, преди облагане с данъци, достигна до 11,6 милиона лева, което представлява 6,4% от продажбите. През изминалата година инвестициите, направени от компанията за дълготрайни активи, развитие и обучение на персонала и реклама на търговските марки, надхвърлиха 31 милиона лева, казаха още от дружеството.

Сред основните причини за отличните финансови резултати на Нестле България АД през 2006 година са постоянното фокусиране на компанията върху ключовите й марки, както от гледна точка на комуникацията с потребителите, иновациите и развитието, така и от гледна точка на непрекъснато усъвършенстване на подхода към пазара.

През 2006 година приносът от продажби от експортната дейност на компанията към дъщерни дружества на "Нестле", бележи ръст от 41%, достигайки до 52,5 милиона лева.

През 2006 година компнията успешно заздрави водещите позиции на по-голямата част от своите продуктови категории. NESCAFÉ е марка номер едно на пазара на разтворимо кафе в България, достигайки 75.8% пазарен дял в стойност, главно благодарение на изключителния успех на продуктите с марка NESCAFÉ 3in1, NESCAFÉ Frappe, NESCAFÉ CLASSIC и NESCAFÉ GOLD. Кулинарната група MAGGI надвиши 68% пазарен дял по стойност на продажбите, а шоколадовите продукти на NESTLÉ достигнаха около 16%.

"Очаквам през 2007 година да продължим да поддържаме тенденцията за запазване на темповете на ръст и подобряване на финансовите показатели", каза главният изпълнителен директор на Нестле България Антонис Кандзелис.

Компанията възнамерява да се справи със значителното покачване на цените на суровините (захар, брашно, кафе), като оптимизира структурата и повиши производителността на фабриката.

Едно от основните предизвикателства пред компанията през 2007 година ще бъде реализацията на значителен инвестиционен план в размер на около 28 милиона лева в активи на компанията (фабриката, складовата база, сградите).

Нестле България АД е основен производствен и експортен център на шоколадови продукти за Канада, Великобритания, Финландия, Германия, Холандия, Италия, Австрия, страните от Централна и Източна Европа - Чехия, Полша, Унгария, Румъния, Словакия, Прибалтийските страни, Гърция и други.