Към освобождаването на работниците ще се премине, ако кризата се задълбочи и товарооборотът намали. Той допълни, че обемът на работа е спаднал и се е наложило преминаване към намален работен месец.
В момента в Порт Бургас работят 1300 служители. Ръководството обаче е преценило, че спокойно с работата могат да се справят 1000 работници.
Най-сериозно влияние на работата на Пристанище Бургас е оказало спирането на "Кремиковци". Причина е и спреният износ на завода за торове "Неохим" в Хасково.
HI6NIKA
на 13.05.2009 в 13:25:48 #10Схванах идеята ти за концесията. Но трябва КОНТРОЛ а не всеки да прави каквото си иска. Един прост пример идва екоинспекция в пристанище Свищов. Мизерия и чудо главно в единия край на пристанището.Опушват се хубаво от камионите и после всичко е наред вместо да има хубавички глоби
daalov
на 13.05.2009 в 13:15:50 #9Схемата е абсолютно ясна.Пристанището трябва да бъде доведено умишлено до фалит за да му се случи впоследствие това което се случи на редица други предприятия из страната,а именно приватизация за без пари.Интересите към пристанище Бургас обяснимо са големи с оглед на това че е в пъти по-голямо от тези в Констанца и Варна,и също така е в пъти по-удобно и с много по-уредена инфраструктура.Ето ви и един много показателен пример в порт Варна таксата за обработка на контейнер е 1000 долара,а в порт Бургас напълно необяяснимо е .......1700 долара което напълно обяснимо кара почти всички клиенти да предпочетат да разтоварват във Варна или дори в Констанца,а голяма част от фирмите ползват и терминала в Солун,така че не се чудете за случващото се в най-голямото българско пристанище то е чисто и просто поредния гаден сценарии.
evvgeni
на 12.05.2009 в 22:00:31 #8само не разбрах какво общо има торовият завод Неохим с Хасково
shturetc
на 12.05.2009 в 20:58:48 #7Хищник, КОНЦЕСИЯ ,като по-малкото зло - ПРОДАЖБА на най-големият български порт ! Надявам се,че си схванал основната ми идея ? Че чрез уникално високите такси и други трикове , Порт Бургас умишлено се води към фалит !
biuti
на 12.05.2009 в 20:55:02 #6КВО БЕШЕ ТОВА МОРЕ, КВО БЕШЕ ТОВА ПРИСТАНИЩЕ.ВЪВ ЦЯЛ ЦЯЛ СВЯТ ТАКОВА ПРИСТАНИЩЕ ХРАНИ ЧЕТВЪРТ ДЪРЖАВА НАШТО 1300 РАБОТНИКА НЕ МОЖЕ.БАХ ТИ ДЪРЖАВАТА, БАХ ТИ ДЪРЖАВНИЦИТЕ
Юлиан-3
на 12.05.2009 в 20:53:58 #5щурец,аз нищо не мога да направя....а ти
HI6NIKA
на 12.05.2009 в 20:52:20 #4Концесия казваш. Но зависи кой ще го вземе. Да не стане като във пристанище Свищов. Некадърно управление съкращения водят се на работа хора които въобще не живеят пък камо ли да работят там. Отделно отвреме на време се назначава някой наш човек а пък кадърните на боклука
_t_
на 12.05.2009 в 20:40:36 #3"Създадохме 344 000 работни места. Много са. Почваме да ги съкращаваме. За силна икономика"... Време е да си коригират предизборния плакат от БСП, цифрата почва да се свива драстично ;)
shturetc
на 12.05.2009 в 20:39:17 #2Основната фирма,с която работи Пристанище Бургас ( и в частност ,показания на снимката най-нов терминал за насипни товари или "Японското пристанище") е заводът в Пирдоп,а не,берящото душа от години "Кремиковци". Съвсем отделна тема е защо много кораби "заобикалят" Порт Бургас и се отправят към Констанца (Румъния) и Варна ,а оттам намалелия в пъти обем работа),предизвикващ упоменатите в статията съкращения !? ТАКСИТЕ !!! НАЙ- ВИСОКИТЕ в Европа !? Целта е ясна,нали ? Хайде,нека го кажа другояче. Да си спомняте по какви схеми "Нефтохим" Бургас няколко години поред(по времето на кабинетите на Беров и Виденов) бе изумяващ света феномен,а именно-единственият нефтокомбинат на планетата на загуба ?... И, последваща му ефтина приватизация (осъществена през мандата на кабинета Костов и,затова "приписан " му грях ! СРАМ за Българската държава ( за управляващите в момента) , ако се допусне този цирк -ПРОДАЖБАТА,а не КОНЦЕСИЯТА на бургаските кейове и ... загубата на част от националния ни суверенитет ! Опомнете се! Пачките,лимузините,недвижимите имоти... това толкова лесно ли купува националното ви самосъзнание
Бат Заро
на 12.05.2009 в 20:21:24 #1А за невиждания срив в дейността не е ли причината в менидмънта на пристанището?