Председателят на парламентарната комисия по транспорт, информационни технологии и съобщения Иван Вълков заяви, че е необходим по-добър контрол над Пътната Агенция.
Коментарът му е повод статия в столичен ежедневник, според която Агенцията е фалирала още на 17 март.
Припомняме, в-к 24 часа съобщава, че тогава били подписани договори за 1,5 млрд., а НАПИ имала бюджет от над 300 млн. лв.
Напълно ще се запознаем с фактите тази седмица, посочи той, цитиран от БНР. Явно някой не си е вършил качествено работата, каза още Вълков.
Той изтъкна и като негативна тенденция за дейността на НАПИ факта, че в рамките на по-малко от две години са били сменени трима нейни директори.
Нужно е да има по-голяма прозрачност и отчетност, коментира Вълков. Според него е необходимо да бъдат въведени мерки и правила, които да бъдат спазвани.
Трябва да се носи и отговорност, посочи още той.
шемет
на 03.08.2009 в 16:57:24 #3За кожата на един пътищар. Защо не вземете да ни дамгосате?! За да ни познавате по-лесно. Нали и без това нищо не правим?! Само крадем! Безогледно, нагло и в особено големи размери. Да ни се чуди човек на лакомията. Вместо да си дигнем чуковете и да си ходим по имотите по Хавай, Майорка и т.н. или по яхтите в Монако, ние се врем в асфалта и се правим на невинни?! Пустият му асфалт ще ни изяде главите! Защо не вземете да ни избиете?! Малко хуманност проявете, стига ни мъчихте!! Да се свърши един път за винаги. И без това не сме направили магистралите, така бленувани от всички, а парите за тях изпапкахме стръвнишки (каквото остана – пропихме...). Толкова скъпо Ви излизаме, избийте ни! Има страшна корупция в НАПИ!! Онези, хубавите къщички при Свиленград, да не мислите че са на........??! Неее, наши са! Дали сме им ги под наем. Имаме и едни пътни знаци ... , и тях даваме под наем, но на други. Като го закъсаме със закона не ни съдят, защото сме събрали “за черни дни” или просто ставаме депутати. Хайде, направете най-после нещо!!! Но преди да го направите, помислете!!! Защото ако пак направите НИЩО, пак ние ще сме виновни! Да продължавам ли с глупостите??? Да си кажем истината! Какво е пътната агенция? Ще Ви призная – любимият “бушон” на властта. И властта разбира от пътища колкото и Вие, но са в друга позиция. И на Вас и на нас са ни в друга позиция и тя хич не е за “пред деца”. Та, сърдете се на политиците! Ако пътищарството беше толкова доходен бизнес, едва ли щеше да има вакантни места в НАПИ, едва ли щеше да има глад за такива специалисти и едва ли щяха да завършват едва по двайсетина студента на година. Едва ли щяха да им се подиграват на децата ни в училище и да ги питат – Вашите арестуваха ли ги вчера!!! Просто политиците ни толкова разбират от пътища. Обещанията са едно, но колко от тях изпълниха? Политиците ни НЕ СА РЕАЛИСТИ!!! Като се върна назад във времето, си мисля, че краха на пътното дело в България започна с “подаръка” за Бакърджиев. Подариха му ГУП! От тогава пътищата са към МРРБ. Защо му го попариха? Защо той така се зарадва? Заради парите! Пътното строителство е скъпо, ужасно скъпо, не у нас а навсякъде. И се започна с постепенното източване на бранша. Типичните за жилищно строителство комисионни са неприложими в пътищата. Защо Ви се струва нормално да Ви искат 1000 евро за метър квадратен жилищна площ, а за километър магистрала 3 000 000 са Ви твърде много?! Първата цена е значително по-“измислена” от втората. Но политиците от къде да знаят?! И се започна с обещанията..... Заливаха Ви с чудеса от асфалт и бетон. Обещаваха Ви да стигате до морето за 3 часа. Ми то, от Пловдив, Ст.Загора, Шумен, Русе и т.н. и сега си е така?! Магистралата само за софиянци ли щеше да е?? Не естествено, просто те (политиците) толкова могат да смятат. По умните от тях стигат и до “просто тройно правило”! Важното беше да се стига до хотелите им за 3 часа, по плажовете им за 3 часа, до казината им за 3 часа. Олимпийската магистрала стигна до Дупница. Олимпиадата беше през 2004, нали?. Бяха ни я обещали, нали! Бяха, но беше нереално. Пътища се правят с много пари и със специалисти. Не с политици, а със специалисти. Великият Церовски доразмаза положението. Той и “простото правило” не знаеше. Замота се между концесии и толове и накрая си купи апартамент. Да му го бяхме подарили за да не става министър. Гагаузов, изпълняващ още длъжността “ковчежник”, така се замота със сливенския (родния) край и напълването на горното, че остави пътищата съвсем без пари. Като негов успех може да се приеме само, че покачи цените в бранша с 20-30%. Много бее...!!! Сега цените паднаха. Новите ни обещават също много магистрали. Пари знаем, че няма! Как ще ги правят..?! Ако си мислят, че пътища се правят като изпращат през месец барети в НАПИ... ?! Както казах вече, пътищата са скъпо нещо, много скъпо. Скъпо и за строителство и за поддържане. Затова апелирам за разум и реализъм. Хайде стига сме се надскачали! Да направим най-после сметката с какво разполагаме като ресурс, какво имаме като инфраструктура, от какво имаме нужда и да преценим какво да правим за напред. Бедна държава сме! И докато летим с мераците на политиците ни, все по-бедни ще ставаме! Може би е и време да се скъса връзката НАПИ – МРРБ. Най ме е яд, че баретите ме посещават по-често от колкото посещават Маджо, Компира, Гвоздея... Ще ме изпуснат като Доктора и.... после кой ли ще ходи на яхтата ми в Монако??!
icomaestroto
на 03.08.2009 в 12:27:44 #2Ако беше виждал истински пътища,за да ги сравниш с нашите нямаше да задаваш глупави въпроси!От ЕС ни опускат стотици милиони за да си направим пътищата,а няма една завършена магистрала.За качеството на сегашните даже няма да коментирам.А пъвокласните пътища нито имат свястна маркировка ,нито имат достатъчно знаци.И не на последно място,ако си един шофьор и заплатата ти се формира от изминатите километри,имаш 8ч. да караш и спазваш всички ограничения по пътя ЩЕ УМРЕШ ГЛАДЕН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pantafil
на 03.08.2009 в 11:42:40 #1Що се избиват бе шапшал?