От Електроразпределителното дружество за Югозападна България ЧЕЗ правят извънреден отчет на електромерите. Причината е поскъпването на електроенергията от 1 юли, съобщиха от компанията.

Ще приемат и декларирани от клиентите показания, измерени на 30 юни.

Графикът на извънредния отчет ще бъде публикуван на сайта на дружеството www.cez-rp.bg. Информация може да се получи и в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и на денонощната телефонна линия 0700 10 010.

За по-бързо отчитане на електромерите, от компанията ангажират допълнително 328 служители. Всички отчетници ще работят с удължено работно време, както и в почивните дни - на 1 и на 2 юли.

КЕВР иска да ограничи поскъпването на тока от 1 юли

КЕВР иска да ограничи поскъпването на тока от 1 юли

Утре ще стане ясно какво увеличение предлага комисията

Поради физическата невъзможност всички електромери да бъдат отчетени в един и същи ден, месечните сметки на клиентите ще бъдат преизчислени към датата на въвеждане на новите цени.

С цел гарантиране на максимална коректност при таксуване на консумираната електроенергия, клиентите могат сами да отчетат показанията на електромерите си на 30 юни 2017 г. Самоотчитането е по желание и не отменя извършването на месечен отчет от страна на дружеството.

Клиентите, които желаят да се възползват от тази възможност, трябва да направят своя отчет на 30 юни 2017 г. Данните трябва да бъдат подадени към компанията между 1 и 5 юли на телефонната линия 0700 10 010 (меню 2), на zaklienta@cez.bg, през уеб-сайта www.cez.bg, меню "Самоотчет" и в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ.

Клиентите трябва да посочат данните от електромера по всички тарифи, клиентски номер, трите имена на титуляра и адреса на обекта, за който се декларират показания. Подадените данни за самоотчет през този период се считат за отчетено потребление към 30 юни 2017 г., включително.

Фактурите през месец юли ще имат две стойности за използваната електроенергия - по стари и по нови цени.