Visa отново е избрана за "най-благонадеждната марка кредитна карта" в международно изследване, проведено от списание Reader's Digest сред неговите читатели в Европа.

Проучването показа, че потребителите в Европа имат най-голямо доверие на марката Visa между всички кредитни карти. Това показват резултатите от изследване в 13 от 14 държави, печелейки средно 44% от гласовете. През 2002 г. и 2003 г. Visa беше избрана за „най-благонадеждната марка кредитна карта" от читателите на списание Reader's Digest, проведено в 16 от 18 държави в Европа и Канада. Visa беше избрана за "най-благонадеждна кредитна карта" в 13 от 14 държави и през 2004 г. и 2005 г.

"За нас е чест да бъдем наречени "най-благонадеждната марка кредитна карта" в Европа за 2006 г.," каза Каталин Крецу, вицепрезидент за Румъния и България на Visa International CEMEA. "Visa е една от най-разпознаваните и уважавани марки в света. В основата на нашата марка стои доверието, което съществува между купувач и продавач, и което дава възможност на хората по целия свят да се възползват от възможностите на живота с увереност и лекота. Горди сме, че резултатите от гласуването потвърдиха това доверие."

Европейското изследване включва вота на хора от Австрия, Белгия, Чехия, Финландия, Франция, Германия, Унгария, Холандия, Полша, Португалия, Русия, Испания, Швейцария и Великобритания. Всяка от изброените държави, освен Унгария, избра Visa за най-благонадеждната марка кредитна карта. Изследването не беше проведено на някои големи пазари като САЩ, но може би ще бъде разширено на глобално ниво и ще включи в бъдеще, както САЩ, така и други страни.

"Въпреки че Румъния и България не са представени в това изследване, рязкото увеличение в използването на карти Visa в тези страни през последните няколко години показва, че пазарът все повече разпознава сигурността и удобството на марката Visa. Предстоящото приемане на двете страни в ЕС ще изисква по-сигурни и гъвкави начини на разплащане. Visa е марката за разплащане, която може да предложи тези удобни и гъвкави начини на разплащане, тя е марката за разплащане, която предоставя редица ползи в ежедневието", добави Каталин Крецу.

Изследването "Европейските благонадеждни марки" на Reader's Digest има за цел да номинират най-благонадеждните потребителски марки в широк диапазон от продукти - от аналгетици до кухненски уреди и кредитни карти. След като идентифицират „благонадеждните" си марки, интервюираните ги класират според критериите "качество", "стойност", "имидж" и "разбиране на нуждите на потребителя".

За първи път тази година изследването разгледа основно значението на думата "доверие". Според интервюираните в 10 от 14 държави преди една марка да спечели доверието им, тя трябва да предложи „висококачествени продукти". Въпреки това, анализът на резултатите от различните държави разкрива значителни разлики - например, в Португалия най-важният критерий за доверие е „отговорността към околната среда", а в Русия - "съотношението цена/качество".

В тези региони изследването беше проведено с въпросници, които трябваше да бъдат попълнени самостоятелно и които бяха изпратени на 271,765 домакинства в Европа. Изследването беше проведено на 12 езика и разгледа подбор от най-много 35 продуктови категории във всеки регион.