Ford Motor е на път да продаде 2,2 милиона коли под основната си марка през 2012 година. Това е ръст от близо 7% спрямо миналата 2011 г., предаде Ройтерс.
Агенцията се позовава на говорител на компанията.
За втора поредна година Ford Motor надхвърля психологическия праг от 2 млн. продажби.
Компанията вече заяви, че очаква да загуби пазарен дял в САЩ, тъй като не можа да построи достатъчно коли и камиони, за да се отговори на търсенето на потребителите. Американците също купуват по-малко пикапа, отколкото през последните години.
Миналата година Ford продаде малко под 2,1 милиона леки и товарни автомобили под собствената си марка в САЩ. При добавяне на престижна марка Lincoln, Ford отчете повече от 2,1 млн. продажби.
pusi
на 30.12.2012 в 10:39:51 #1Най-добрият Форд е продаденият Форд