"Хюндай мотор къмпани" е реализирала печалба в размер на 7,4 милиарда долара от PR на Световното първенство по футбол в Германия, съобщиха от компанията. Сумата е изчислена като са взети предвид честотата и времетраенето на появата на рекламните табла на Хюндай, позиционирани около терените, както и в телевизионните излъчвания на 48-те мача от предварителните кръгове и срещите от осминафиналите на първенството.

Освен с рекламните пана  на стадионите, Хюндай присъства в дните на Световното първенство и спонсорирайки провеждането на футболни партита на открито в 12 германски града.

Като официален спонсор Хюндай осигури 32 четиризвездни автобуса за отборите-участници, украсени с националния флаг на съответния тим и оборудвани с множество екстри. Над 1000 автомобила на корейския производител пък се грижиха за комфорта и превоза на участниците, организаторите, и ВИП гостите на Световното първенство по футбол в Германия.

След обобщаването на цялостното участие на Хюндай по време на Мондиала, се очаква PR ефектът за компанията да надхвърли 9,5 милиарда долара.