Китай вече проучва кога да забрани производството и продажбата на автомобили, използващи традиционни горива, съобщи Синхуа. Официалната информационна агенция цитира вицепремиера на индустрията и информационните технологии Син Губин
Той не даде подробности за това кога Китай, най-големият автомобилен пазар в света, ще въведе такава забрана.
Тези мерки със сигурност ще доведат до дълбоки промени в развитието на автомобилната ни индустрия , каза той Син Губин.
Обединеното кралство обеща забрана за продажба на нови дизелови и бензинови автомобили до 2040 г.
Mithrandir
на 10.09.2017 в 14:35:51 #2Това са глупости на търкалета. Докато електроавтомобилите не станат масови, тези планове са само и единствено пушек. А електромобилите няма да станат масови докато не измислят как да ги зареждат за 5-10 минути. Но тук се опълчват физическите закони: Загубите на мощност са P=I^2.R, т.е. колкото по-бързо зареждаш батерията, толкова по-големи са загубите. Като се има предвид, че суперпроводниците са суперскъпи за поддръжка, единствения начин да заредиш автомобил за 5-10 минути е да имаш огромби загуби, т.е. ако заредиш 100 kWh, да загубиш 500-1000 kWh. Нека да започнем да смятаме екологията от тук нататък. Няма да излезе сметката. А тези глупости как си зареждаш автомобила нощем да не ми ги разказват. Аз като тръгна на път няма да преспя някъде, за да си заредя автомобила.
friend
на 10.09.2017 в 11:47:31 #1"Зелените" глави казват, че електрическите коли са екологични. Никой обаче не обясни дали наистина електричеството е екологично "гориво". Според мен далеч не е екологично и забраната на старите автомобили е че трябва да се въведат нови технологии, а не да си купуваш евтина кола на старо. И така отново кайто има пари, ще кара кола, а който няма - ще ходи пеша.....като при навлизането на автомобилите в живота на хората. Електромобилите ни създават един локален комфорт, че няма да има пушек в градовете, но като цяло производството на електричество е далеч по - неекологично от изгарянето на горивото в ДВГ.