В Република Македония започна изграждането на железопътната линя от град Куманово до Беляковце, което е част от транспортен коридор №8, свързващ Македония и България.
Вчера първа копка на трасето от 31 км бе направена от вицепремиера и министър на финансите Зоран Сатвревски. То тръгва от Клечовския мост и ще стигне до Беляковце. Македония трябва да изгради общо три отсечки. Едната е до Беляковце, втората е до Крива Паланка и третата е от Крива паланка до границата с България и граничния пункт Гюешево.
Само преди седмица в общо писмо външните министри на двете страни Кристиан Вигенин и Никола Попоски поискаха подкрепа от Европейската комисия за изграждането на високоскоростна железопътна линия, който да свърже София и Скопие, съобщи БГНЕС.
България и Македония остават едни от последните държави в Европа, които не са свързани с железница. Причините за това се коренят в историята на Балканите и резултатите от Балканските и Първата световна война, когато Македония попада в състава на бъдещата Югославия.
Виктор
на 04.03.2014 в 00:28:18 #5Крим не е единственото място, където руснаците държат на етноса си и на справедливостта. Ето как в град Харков заловиха въоръжени и дрогирани "бандеровци", а после ги линчуваха. http://www.vbox7.com/play:3bb4cdc6f2
Виктор
на 04.03.2014 в 00:28:06 #4Крим не е единственото място, където руснаците държат на етноса си и на справедливостта. Ето как в град Харков заловиха въоръжени и дрогирани "бандеровци", а после ги линчуваха. http://www.vbox7.com/play:3bb4cdc6f2
korc
на 03.03.2014 в 22:06:14 #3Линията е договорена между България и Турция ?? през 1906г
Юлиан-3
на 03.03.2014 в 21:19:06 #2Най после....след 70 години....

суяк
на 03.03.2014 в 20:34:13 #1-Брате,ке а градиме ли пругата? -Ке а градиме!!!