Нов обрат по сделката с „Опел" се очаква да бъде обявен в близките дни, писа в. „Билд".
Според изданието инвестиционният посредник RHJ ще сключи споразумение за закупуване на германската компания.
Новината идва седмици, през които Германия подкрепяше канадско-австрийската група „Магна" (Magna International), която е предпочитан купувач и от местните власти в онези немски провинции, в които има заводи на Опел.
„Дженерал Мотърс" пък не криe симпатиите си към белгийската компания RHJ International.
Белгийската група RHJ International, която в 12 без 5 се включи в състезанието за Опел (Opel), е предложила 275 милиона евро(387,6 милиона долара) за 50,1-процентен дял от автопроизводителя.
RHJ планира да съкрати персонала с около 9 900 души, като закрие завода на немския автоконцерн в Антверпен, Белгия, до март 2010 г. и намали капацитета на четирите завода в Германия. Белгийската група очаква да спестява по 300 милиона евро на година.
bravolog
на 27.08.2009 в 23:31:53 #15Регистриран на: 01.01.2007, 19:29 15. vladimir | 27.08.2009 22:18 . белгийската фирма са подставено лице на американците с цел да "купят" опел, направят уволненията, затворят заводи и след това да я продадат (това, което остане от нея, оЧевидно) на американската ГМ. Значи казваш,че белгийската фирма е собсвеност на ГМ,т.е. ГМ ще купи Опел от себе си,ще затвори фабрики и уволни работници и след това ще си я продаде пак на себе си?!?

vladimir
на 27.08.2009 в 23:18:27 #14. белгийската фирма са подставено лице на американците с цел да "купят" опел, направят уволненията, затворят заводи и след това да я продадат (това, което остане от нея, оЧевидно) на американската ГМ. това каза меркел, когато заяви защо е против. .
bravolog
на 27.08.2009 в 22:51:39 #13Мда...разбирате вие що е то оксиморон,и дали има почва в конкретният случай
Въпрос на стандарт казват някои...
Други пък казват,че оксимороните не са това,което бяха...много от тях се били превърнали в смислени от парадоксални
Прогрес братче,кво да праиш 
tup
на 27.08.2009 в 15:24:26 #12"Най добре е да са там където разходите за заплати са ниски, а качеството на работа е високо." И разбира се , за да не е оксиморон можем да кажем: "където съотношението качество /цена (на труда ) е на добро ниво"
DaWolf
на 27.08.2009 в 15:17:33 #11"Най добре е да са там където разходите за заплати са ниски, а качеството на работа е високо." Това разбира се е оксиморон
Димитър Бербатов
на 27.08.2009 в 14:48:23 #10ех, човек да не се избъзика и да остане неразбран в иронията на написаното. Много благодаря за определенията които ми дадохте : ) Но, нали това е в основата на това да бъдеш българин .От едно изречение и си правим изводи за целия живот,разбираме от всичко и всеки
уникални сме в това отношение....
балкандо
на 27.08.2009 в 13:21:02 #9Освен цените на акция, GM се притесняват за технологиите които ще оставят. Лицензите са на GM, нищо че са ги разработвали съвместно с германците. Страх ги е, че новите собственици ще имат достъп до технологии на GM.
samoray
на 27.08.2009 в 10:25:54 #8Излиза, че белгийците(американците) са решили, че пазарния дял на опел е константа и гледат да изкарат сметката на + от съкращения, и евентуално ако могат да ударят джакпота с някой успешен модел. Това не е лоша тактика, но мисля, че в последно време автомобилния бизнес с оглед конкуренцията не е толкова печеливш.
yosko
на 27.08.2009 в 10:19:48 #7http://prize.bg/yosifor
Podroben
на 27.08.2009 в 10:00:36 #6Не е важно какво ще спести, а какво ще построи тази белгийска фирма. Явно на американците повече им изнася, защото белгийците сигурно ще платят повече на акция. Тук обаче е важно как ще изглежда Опел след това. Не видях нищо в предложението на белгийците за инвестиране в Опел, само за закриване на заводи и намаляване на разходите. Германците едва ли ще са въодушевени
bakar
на 27.08.2009 в 09:50:57 #5Поредният политически напън на США срещу настъплението на руския капитал в Европа. Те и французите искаха Северсталь да вземе Арселор, ама отгоре им натресоха индиеца.
gigs
на 27.08.2009 в 09:24:43 #4Мите ти си просто поредния български гений,евала ....
Ferdinand von Zeppelin
на 27.08.2009 в 09:18:03 #3Митко, майтапиш ли се или к`во?!
Дженерал Мотърс ПРОДАВА европейското си подразделение, или част от него! Ти к'во си прочел, или как го интерпретираш, не знам! 
Red_Tomekk
на 27.08.2009 в 09:08:19 #2А ти си рядко умен, почти като Бербатов, Дж Ем, ще бъдат купени, а не обратно...само, че не от тия кирливи белгийци, а от консорциума финансирано от най-голямата руска банка, което угодно се спестява от нюз-а
Димитър Бербатов
на 27.08.2009 в 08:00:23 #1Що за глупости...... Те Дженерал Мотърс бяха пред фалит сега тръгнали да купуват RHJ International, После и Волксваген ще купят и накрая ще ги купят тях за 2 $
