Всички руски изтребители Су-57 ще бъдат снабдени с оръжия за поразяване, превъзхождащи по своите характеристики чуждестранните им аналози. Това разказа пред печатния орган на руското военно министерство "Красная Звезда" началникът на Главното управление на въоръженията в руските въоръжени сили генерал-лейтенант Анатолий Гуляев.
Той напомнил, че през май руският президент Владимир Путин е поставил задача до 2028 г. напълно да се превъоръжат трите авиационни полка на въздушно-космическите сили със Су-57.
"Трябва да кажа, че в момента на появата на Су-57 много чуждестранни експерти вече оцениха уникалните възможности на руския самолет, с които той превъзхожда популярните западни аналози", заключи Гуляев.
Руските военни рекламират изтребителя Су-57 като такъв от пето поколение. Той за първи път извърши полет през 2010 г. Комбинацията от висока маневреност с възможност за извършване на свръхзвуков полет, както и съвременен комплекс от бордово оборудване и малка видимост му осигурявали превъзходство над конкурентите.
georgi-atanasov-yOg7Jha0
на 08.07.2019 в 22:43:27 #8Ще бъдат и ще, ще, ще! Такъв самолет не съществува. Реално от този модел имат шест прототипа два от които са за наземни изпитания. В създаването му участваха индийците, но се оттеглиха и руснците спряха програмата. Су-57 не отговаря на критериите за изтребител от пето поколение, защото не е "Стелт"! Това което отличава петото поколение самолет от четвърто, е високата степен на „невидимост“. Тоест, технологията „Стелт“. Чиято най-важна характеристика е ефективната разсейваща площ (ЕРП). ЕРП на летателния апарат участва в уравнението за далечината на радиолокационно засичане и определя разстоянието, на което самолетът може да бъде открит от РЛС на противника. ЕРП зависи от формата на планера (ъглово съотношение, обтекаемост на отразяващите повръхности и качество на материалите, които ги изграждат).ЕРП на Су-57 е тайна, защото при Су-57 няма и помен от „Стелт”-технология. ЕРП на американския F-22 („Раптър”) е величина, изписвана като 0,0001 кв. м. Докато при Су-57 същият параметър представлява 0,5 кв.м! Схващате ли разликата? Дори китайския J-20 има по-добър показател на ЕРП от Су-57. Това беше основната причина Индия да се откаже от програмата и закупуването на самолетите.„Стелт” е изключително скъпа технология. Само разработката на „Раптър” струва 65 милиарда долара! При използване на наличния научен и технически потенциал и свръхмодерни технологии. В проекта Су-57 се вложиха около 4 млрд. долара. От тях откраднаха половината. При фалирали авиационни конструкторски бюра и 50 % разрушена научна база. Само му вижте огромните стърчащи метални сопла, оставащи огромна топлинна диря. Каква маскировка, какъв "Стелт"? Снабден е с два двигателя АЛ-41Ф1 с управляем вектор на тягата. Тягата на всеки двигател е 8 тона (сумарно 17 тона, недостатъчно за тежък изтребител). F-22 имаме двигател Pratt & Whitney F119 при F-22 с тяга 10 тона (сумарно 21 тона) с управляем вектор на тягата и плоски стеснени сопла, които значително намаляват топлинната следа. Двигателят е „скрит” и надеждно защитен вътре в корпуса. Предимството на американския самолет е 25 % при равна маса при излитане. При напълно зареден Су-57 масата е 30,5 тона (по обективни данни е доста повече, понеже Су-57 е с по-голяма площ от „Раптър” и в производството му са вложени по-малко композитни материали). При F-22 аналогичната маса е 29 тона. Тоест, американският изтребител е с една трета по-мощен. И далеч по-маневрен, като се имат предвид формата и електрониката за управление на полета. Eлектрониката на Су-57 е изградена върху процесора „Елбрус“ Хахаха. И никаква свръхзвукова скорост, заявена от конструкторите, няма как да бъде постигната без форсаж. Докато при F-22 това е работният режим (1,2 Мах без форсаж). За радарите какво да кажа... Този на Су-57 е РЛС Н036 „Белка" с пасивна фазирана антенна решетка срещу модерния AN/APG-77 с активна фазирана антенна решетка на F-22. Су-57 е гол. Няма предвидени никакви съвременни ракети „въздух-въздух”, нито „въздух-земя”. Даже макети на такива няма. Разполага единствено с ракета Р-77, приета на въоръжение през 1994 г.! С пределна далечина 110 км. Срещу AIM-120D на F-22 с пределна далечина 200 км. И с подготвяната ракета NCADE, предназначена за прехващане на балистически ракети с малка и средна далечина в активната и възходяща част от траекторията в пределите на атмосферата и извън нея. Та, ако това ще им е "петото" поколение самолет за в бъдеще ... Браво циркаджии!
Striker
на 19.06.2019 в 22:14:23 #7Ххах, добре, че “разкриха” преимуществата, че да се пробват да го пробутат това некадърно копие на Ф-222 я на Венесуела, я на Египет)) ама пусто не се лъжат, бре, хахахха!
58eng
на 19.06.2019 в 20:57:17 #6Галя,с какво е велика Русията бе,бля?
galin-marinov
на 19.06.2019 в 19:41:27 #5Слава на Велика Русия...
emilioner
на 19.06.2019 в 14:36:19 #4Момчета дръжте се след малко ще наизскачат руските тролове.
Кастело Белведере
на 19.06.2019 в 14:15:58 #3Все едно циганин да се хвали, че си плаща всичко с либра.
skuns
на 19.06.2019 в 13:47:47 #2Бля, бля, поредните руски кьорфишеци, най напред направете ножче за бръснене после безаналогови железа. То така е било и преди ВСВ, най много самолети е имало в СССР и германците не им дадоха да литнат, добре че американците им дадоха равностойни такива, смешници.
Avatarx
на 19.06.2019 в 13:25:29 #1"Военните в Русия разкриха преимуществата на въоръжението" Хубаво де, какви са преимуществата???