Българските избиратели би трябвало да пораснат, да помъдреят и да се научат да мислят. Всички ние да можем да разпознаваме какво ни се казва. За това настоя социологът доц. Албена Танева, която е преподавател в Софийския университет. 

"В този ред на мисли според мен клишето с новите места в листите е една форма на демагогия и на критика, включително и самокритика", коментира тя пред БНР.

Не е добре да мислим, че само новото лице е нашият шанс, допълни доц. Танева.

"Ако търсим само как механично да подменяме участниците, то тогава тъпчем на едно място. Трябва между изборите партиите да създават политическа грамотност, да изграждат своите кадри, а не само да се разчита на кампанията и на рекламата", изтъкна още тя.

По думите ѝ, лидерът не е този, който просто стои начело, а е този, който съумява да предизвика любопитството на другите да го последват, т. е. лидер е този, който наистина е следван.