Политическите партии дадоха 2 076 471 лв. за реклама по време на предизборната кампания. Това сочат данните на Института за развитие на публичната среда.

В последната седмица на кампанията, 19-и и 26-и октомври, разходите за реклама са се увеличили сериозно.

В анализа са включени официалните страници на 39 национални и регионални медии - 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции. 58 партии и 9 коалиции влизат в люта битка на предстоящите местни избори на 29 октомври.

Снимка 639360

Източник: Институт за развитие на публичната среда

Най-много средства за реклама са вложили от ПП/ДБ. Те са дали 829 277 лв. Само за седмица коалицията е увеличила разходите си близо четири пъти. На втора позиция по този показател се нареждат Възраждане с 271 757 лв. Челната тройка се допълва от ГЕРБ-СДС, които са вложили 241 025 лв. за реклама.

115 099 лв. са вложили от БСП. ДПС са инвестирали 97 540 лв.

Партиите хвърлиха над 1,1 млн. лв. за три седмици кампания

Партиите хвърлиха над 1,1 млн. лв. за три седмици кампания

ГЕРБ-СДС са първенци с похарчени 232 305 лв.