32 села между Варна и Карнобат повече няма да имат железопътен транспорт до областния град. Причината е, че спира пътническият влак по линията.
И проблемът не е в това, че живущите в тези села не могат да стигнат до морето, а че повечето от тях работят във Варна.
Повечето хора ползват влака почти 20 години. Те разчитат на железопътния превоз, защото междуградски автобуси отдавна няма, посочва БНТ. За някои от тях и цената на маршрутките е непосилна, особено при заплати от по 300 – 350 лв.
Затова се примиряват с редовните закъснения от час-два, които се дължат на липсата на достатъчно локомотиви в БДЖ. Сега обаче има опасност да останат и без тази възможност.
От БДЖ заявяват, че пътниците могат да ползват влака за Плевен. Той обаче е бърз, което означава, че билетите са по-скъпи и спира само на гарите в Синдел и Белослав.
Архангел
на 13.07.2016 в 09:19:36 #3"защо винаги държавата гледа дали една структура е печеливша. държавата не е търговско дружество. " Не е , ама кой ще плаща загубите? КОЙ? Ти ли???
Архангел
на 13.07.2016 в 09:18:10 #2То пък нее казано, че трябва на всяка керемидка да спира влак! В хилядите български села без влак как живеят там хората? А колко градове има? "защото междуградски автобуси отдавна няма" Еми вече ще има. Ама бил скъп билета-ми аз ли да ви го плащам?!Най-яко държавата да ви го плаща пък после да се чудим що БДЖ имало незнам си колко стотин милиарда дълг! Ай чупката!
projekt
на 13.07.2016 в 08:30:39 #1това е целенасочена политика на българските правителства да закрият България. по този начин чрез закриване на транспортни връзки, училища, болници, детски градини и т.н. се обезлюдяват българските села, хората се местят към големите градове и после излиза някой министър и казва че градовете са пренаселени и земеделието не върви. е как ще върви като хората са принудени да ходят в големия град и да си сменят професията щот' в София на никой не ми трябват копачи, орачи и т.н. защо винаги държавата гледа дали една структура е печеливша. държавата не е търговско дружество. държавата има и социални функции. като мисли като дребен търговец на дребно че ни си покрива цената на билета в конкретни случай, държавата ще изгуби че част от тези хора ще спрат работа, ще спрат осигуровки, ще трябва да дава помощи на тези хора, част от тези хора ще минат в сивата икономика и т.н. що държавата се държи като търговец и ние трябва да се държим като такива. както беше казал преди време един политик "за бога братя не купувайте", сега може би трябва да важи лозунга "за бога братя не плащайте нищо на държавата". в момента "държавата" вече не сме ние. "държавата" са те, шепа политици и няколко частни компании които източват пари чрез обществени поръчки, а от нас се очаква единствено да се радваме че някой ни е построил магистрала и да му пляскаме и в същото време да не говорим че "новите" магистрали са вечно в ремонт, пропаднали, скъпи и т.н.. това е като едно време в комунизма - с твоите пари правят нещо, а ти после си благодарен и се чувстваш задължен едва ли не че си си платил. в нормалния свят е малко по различно, но тук...... сме в .... някакво подобие на държава и общество.