Четирима са участниците в обществената поръчка за информационна система за подобряване на обслужването в общинските центрове на администрацията.

Това са консорциум „Банк Хай Сис - Сиела - Интраком", „Индекс България" ООД, „Давид Холдинг" АД и консорциум „Altec - OTS". Офертите бяха отворени в заседателната зала на МДААР, пише Money.bg.

Припомняме, че пълното название на проекта е „Доставка и внедряване на информационна система за подобряване на административното обслужване и работните процеси в общините".

Целта му е на територията на 54 общини да се изгради автоматизирана информационна система за обслужване на гражданите както по традиционния начин с хартиени документи, така и изцяло по електронен път.

Софтуерната система трябва да се организира като централизирана система що се отнася до управлението, достъпа и модификацията на данни.

Тя трябва да отговаря на изискванията дейността на общините. Необходимо e също така да се отчитат европейските препоръки за междуведомствена оперативност на ниво техническа комуникация, както и рамката за оперативна съвместимост като цяло.