Автобусна линия №94 става денонощна от средата на октомври.
Това решиха единодушно на днешното си заседание членовете на транспортната комисия в Столичния общински съвет.
Инициативата е на Либералната младежка асамблея на НДСВ, съобщават от пресцентъра на партията.
Автобус № 94 ще пътува на всеки час от 12.00 до 05.00 часа.
Младежите на НДСВ се ангажират да проведат кампания сред студентите, за да ги информират откога и в какви часове могат да използват денонощната линия на градския транспорт.
Nazional
на 02.10.2008 в 02:01:49 #18Браво! Хвала на тройната коалиция!
Gillan
на 02.10.2008 в 01:02:48 #17Mike, прав си. Не съм ходил в "Студентски град", но в последните няколко години, там си "пропилях' юношеството, беше ми като втори дом. Има достатъчно забавления и заведения из цяла София, че не виждам смисъл да стъпвам скоро на "Манджа стрийт" и недодяланите барове, кръчми и дискотеки в "Ст. град". Относно темата: Автобус 94 обслужва три квартала и част от центъра, едва ли е най-подходящия вариант за подобен експеримент. Част от доводите си ги изложих и в предишния пост. П.С. Десен, благодаря за подкрепата!!!
invader_1912
на 02.10.2008 в 00:34:24 #16Gillan Регистриран на: 01.10.2008, 23:09 Пуснато на: 01.10.2008, 23:15 Нещо не разбирам!!! За какво им е на "Студентски град" денонощен транспорт? Жителите на този квартал не са дошли, да скитат по улиците посред нощ, а да учат. Нали така? Това наистина прилича на предизборна пропаганда. Според мен го пускат за софиянци, ама няма лошо де. По мое време доста често ми трябваше 94, особено зимата. А кои бяха тези НДСВ
Mike
на 02.10.2008 в 00:31:46 #15Gilian, а ти не само не си живял, ами и никога не си ХОДИЛ в Студентски
Gillan
на 02.10.2008 в 00:15:01 #14Нещо не разбирам!!! За какво им е на "Студентски град" денонощен транспорт? Жителите на този квартал не са дошли, да скитат по улиците посред нощ, а да учат. Нали така? Това наистина прилича на предизборна пропаганда.
чудумир питагоров
на 02.10.2008 в 00:04:31 #13ОК 94 добро начало... но искаме и в Люлин такива екстри... поне метрото да го направат денонощно
gosu
на 01.10.2008 в 23:30:27 #12Cooper тук не става дума за пиарче ами за икономически изгодна нощна линия. Щото на СКГТ не им дреме кой си плаща данъците в столицата, а от коя линия могат да спечелят от нощни курсове
Zaphodbbx
на 01.10.2008 в 22:13:07 #11Едно време имаше нощни трамваи и беше хубаво... Браво за решението, бакшишите обаче ще ореват орталъка
Cooper
на 01.10.2008 в 21:49:51 #10естествено биби прави пиарче за своите избиратели селяндурите, за столичани нищо

Интелектуалец N1
на 01.10.2008 в 21:16:31 #9Всяко нещо, което удря по бакшишите, е полезно за обществото
Нека се научат къде им е мястото и че не те управляват града 
Antonov86
на 01.10.2008 в 21:11:34 #8Изобщо не е глупаво! Браво, наистина много добра новина!
Единствено бакшишите ще пропищят мисля

бББ
на 01.10.2008 в 21:10:13 #7ОДОБРЯВАМ! Колко пари съм дал на бакшиши като студент, в какви дупки съм спал...
hameeeee
на 01.10.2008 в 21:10:05 #6nsmilitia Da, ama niama tramvai i troilei, koito da hodiaт do Stud. grad
Mike
на 01.10.2008 в 21:09:21 #5nsmilitia, явно не си живял никога в Студентски град :-) Иначе новината е много добра според мен. Освен студентите ще намажат и много други хора, първо защото линията обслужва и други квартали (Дианабад, Лозенец/центъра) и второ защото (за съжаление!) Студентски град все повече се застроява с "нормални" жилищни блокове, където живеят "нормални" хора. Освен това гаранция много хора от близките квартали (Мусагеница, Дървеница, Витоша) ще предпочетат да се прибират с 94 + 10 минути пеша, отколкото с такси.
mc solaar
на 01.10.2008 в 21:08:59 #4предизборен ПР , но все пак е по-добре така какво щеше да им стане , ако го бяха направили това по-рано
Panther
на 01.10.2008 в 20:38:09 #3Подмазват се на студентите.
А и с 5 курса на рейса няма да се изхарчи чак толкова много бензин.
Luftflotte Eins
на 01.10.2008 в 20:37:45 #2Наздраве на студенцията !

nsmilitia
на 01.10.2008 в 20:30:32 #1Глупаво. Единственият транспорт който трябва да е денонощен е електро-транспорта (Метрополитен, трамвай, тролей) защото все още произвеждаме ел.енергия пък горивата си ги внасяме. Нерантабилно е просто.