Транспортната комисия прие предложенията на "Спаси София" за реорганизацията на няколко линии на градския транспорт, съобщиха от пресцентъра на партията.

Предстои окончателното им гласуване от Общинския съвет в четвъртък, 26 юни.

От "Спаси София" уточняват, че предложенията се отнасят за нощен градски транспорт до двата терминала на летище София, удължаване на тролейбус 6 до басейна "Спартак" и запазване на сегашния маршрут на тролейбус 7 като постоянен и след завършването на ремонта на ул. "Опълченска".

Относно нощния градски до летището, партията уточнява, че предложението е от 15 юли нощната линия Н4 да измени маршрута си, като се удължи до двата терминала на летището, след което да продължи към ж.к. "Дружба".

Общинският съветник Гергин Борисов посочи, че са се провели разговори с летище София, на които е станало ясно, че осигуряването на денонощен градски транспорт е част от цели на летището за въглеродна неутралност.

"Спаси София" уточни, че не се предвижда увеличение на ангажираните водачи и автобуси. Освен това партията е предложила сливането на линии 84 и 184, което е одобрено от транспортната комисия.

От "Спаси София" предлагат още маршрутът на тролейбус 6 да се промени, като той да минава по ул. "Опълченска" и през Петте кьошета да достига до басейна "Спартак", а тролейбус 7 да запази настоящия си маршрут от ж.к. "Гоце Делчев" през Софийския университет и Сточна гара.

"Спаси София" пак предлагат нощен градски транспорт до летището

"Спаси София" пак предлагат нощен градски транспорт до летището

Само през нощта терминалите обслужват над 22 хиляди пътници седмично, акцентира Борис Бонев