От днес софиянци могат да използват безплатно мобилно приложение за подаване на сигнали. То е към Контактния център на Столичната община call.sofia.bg

Приложението е достъпно за потребителите на Android и iOS устройства през Google play и App Store чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация в него.

Столичани могат да изпращат към Столичната община неспешни сигнали за отклонения в градската среда по типове, като е въведена и специална секция "COVID-19" за подаване на сигнали за нарушения на противоепидемичните мерки в общината.

В мобилната версия на Контактния център е добавена и функция за подаване на заявления за доброволческа дейност в борбата с коронавируса, която е активна през Desktop приложението на Контактния център.

Контактният център на Столичната община, създаден през 2014 г., е платформа за подаване на сигнали от неспешен характер. Работи денонощно, като освен чрез електронно подаване, потребителите могат да се обаждат и сигнализират за нередности на тел. 0700 17 310

От създаването на платформата до момента чрез нея са подадени 197 829 сигнала.

Подавайки сигнал през платформата, всеки гражданин получава официален регистрационен номер и може да проследи процесите по отработването му, както и съответните отговори за извършеното от общината. Платформата е интегрирана с административно-информационната система на общината и сигналите се насочват към структурите, отговорни за съответния проблем, за който се сигнализира.