Двама ентусиасти на Green peace и Сдружение „За Земята" обучават депутатите в импровизирано антиядрено училище пред служебния вход на парламента.

Единият от природозащитниците раздава на идващите на работа депутати разпечатки на поредния антиядрен урок, който е посветен на липсата на морал при  ядрената енергетика. Колегата му е опънал плакат-табела с надпис „Антиядрено училище" до дърво, покрито с жълто платно с черния знак, обозначаващ радиационна опасност.

В урока се акцентира върху въпросите, на които трябва да си отговорим преди да строим ядрени реактори. Сред тях са например - Морално ли е да строим технология с краен продукт отпадъци, за чието третиране няма решение никъде по света?; Имаме ли право да завещаем подобно наследство на бъдещите поколения?; Морално ли е да използваме технология, която е изключително рискова и заплашва живота на стотици хиляди хора?.

В урока се припомня трагедията в Чернобил, взела живота на хиляди, както и аварията във Фукушима, заради която над 100 000 загубиха домовете си, а океанът, който храни Япония, беше радиоактивно замърсен.

„Учителите" от антиядреното училище поставят и въпроса можем ли да изберем такова бедствие, след като вече имаме други енергийни алтернативи, които не  носят смърт.