73.8% подкрепят увеличаването на часовете за кормуване, защото ще се придобият повече умения, а 16.9% не подкрепят увеличаване на часовете, защото в момента те са достатъчни.

Данните от проучването "Карай умно, стигни жив", представено в БТА и организирано от вестник "24 часа", показват, че 79.4% от анкетираните са категорични, че трябва да има контрол върху обучението или контрол върху изпитите на кандидатите за водачи, докато 9.7% са на мнение, че изпитът е по-важен.

82.8% одобряват практическият изпит за кандидат-шофьорите да се раздели на две - градско шофиране и на магистрала или извън населено място, 15.2% не го подкрепят с аргумент, че ще отнема повече време.

Над 20 000 катастрофи от началото на 2020 г.
Обновена

Над 20 000 катастрофи от началото на 2020 г.

40% от водачите се научавали да шофират, след като вземат книжка

78.1% от анкетираните подкрепят промените и необходимите правила за промяна в реда на обучение на кандидат-шофьорите, 17.4% не ги подкрепят.

72.4% подкрепят въвеждане на електронната система при обучението на кандидат-шофьорите, с което да се премахне фиктивното провеждане на часове и 22.1% смятат, че това само ще утежни работата на автоинструкторите.

Под 2% от младите шофьори познават добре движението по пътищата

Под 2% от младите шофьори познават добре движението по пътищата

Ще се проведе кампания за млади шофьори, която да подобри техните знания

85.2% от запитаните одобряват учебните центрове, преподавателите и учебните превозни средства да бъдат включени в публичния регистър, а само 7.9% нямат мнение.

66.2% от запитаните смятат, че с промените ще се повиши качеството на обучения и на сивия сектор, 23% са на противоположното мнение, а 10.8% не могат да преценят.

43.4% одобряват предложението да се въведе изискването към автоинсрукторите да не им се отнемат точки заради нарушения на пътя, защото не може нарушители на правилата за движение да обучават, 54.6% са против предложението, защото и те са хора, и могат да допуснат грешки.

С изминати 200 км не се става шофьор, особено ако си гледаш телефона

С изминати 200 км не се става шофьор, особено ако си гледаш телефона

Автоинструктори искат цялостна реформа на обучението