Ние не идваме с идея да създаваме нови марки, а да създаваме силни интернет еквиваленти на вече съществуващите марки.

Това обявиха новите собственици на медийна група България, която включва вестниците "24 часа", "Труд", "168 часа".

Припомняме, "ВАЦ Медиа Груп" и "БГ Принтинвест" обявиха, че са подписали споразумение за продажба на всички активи на германската медийна група в България.

Купувач на медийните активи на ВАЦ е "БГ Принтмедия" - дъщерна фирма на базираното във Виена дружество BG Privatinvest GmbH.

Цената на сключената сделка е конфиденциална, обяви един от акционерите Христо Грозев.

„Купуваме 100% от това което се нарича „ВАЦ Медийна група България." Това включва Труд, 24 часа, 168 часа, Седмичен труд, голяма група списания , включва печатница, фирмата за разпространение, целият сграден фонд, който се използва в цялата страна и местните издания", уточни Христо Грозев.

По думите му няма да се промяна редакционната политика спрямо каквато е била досега.

„Нашето единствено желание е да има още по-строги правила за стандарти и етика в журналистиката", каза той.

Промените ще бъдат по-скоро в развитието в интернет, което ще е системен проблем при всички печатни медии, обясни той. По думите му развитието на интернет изданията е абсолютно задължително.

На този етап няма да се сменят главните редактори на изданията, стана ясно още на пресконференцията.

От своя страна главният редактор на вестник „Труд" Тошо Тошев каза: Свидетелство за висш пилотаж на собственика на една медия е да намери екип, който да я прави.
Екипът - главен редактор, заместници, репортери трябва да се справя със сложната и динамична работа."

Даниел Руц - другият акционер, заяви от своя страна, че поемането на две от водещите вестникарски заглавия е голямо отговорност  и предизвикателство.

„На практика доверието което получаваме тук е да ръководим тези две водещи издания.
Предизвикателство е да доразвием тези две водещи марки, които представляват истински информационни центрове."